Меню KDT
Для того чтобы сменить домен на .edu.kz прежде необходимо заполнить заявку на сайте otanbilim.kz/requestsedu
Уважаемые школы!!! мы набираем группы для бесплатного обучения по теме "Возможности вашего сайта". Заявки принимаются через службу технической поддержки (тикет)

logo.jfif?_=1729746247
Астана қаласы әкімдігінің «Ыбырай Алтынсарин атындағы № 83 мектеп-гимназия» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны


+7 7172 49-07-40

Балалар бірге оқуы керек. Инклюзивті білім беру.

 

"АСБ  бар балалармен психологиялық - педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері"

тақырыбындағы семинар – практикум

анықтамасы

        2025 жылдың 4 сәуір күні Астана қаласы әкімдігінің Әдістемелік орталығының қолдауымен мектебімізде "АСБ бар балалармен психологиялық - педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері"тақырыбында қалалық  семинар – практикум өткізілді.

Мақсаты: Даму бұзылыстары мен оқу қиындықтарын жеңуге бағытталған жеке және топтық түзету дамыту сабақтарын мамандармен ұйымдастыру және өткізу, тәжірибе алмасу (бастауыш мұғалім,логопед мұғалім, дефектолог мұғалім,пән мұғалім, психолог мұғалім)

Мақсатты топ: ПМПК № 4, АСБ жұмыс жасау орталығы,  ППҚК мамандары, педагог - ассистенттер, мұғалімдер.

Семинардың модераторы Ы. Алтынсарин атындағы №83мектеп - гимназиясының директоры: Г.С  Жарменова сөз сөйлеп,қатысушыларға табыс тілеп, жұмыстарымен таныстырып өтті.

        Пленарлық отырыс бойынша  С.М.Гусманова «Коррекционная работа с детьми с моторной алалией и трудностями в поведении», А.Н.Хамзин, К. Г. Серікқызы«Мінез-құлқында бұзылыстары бар  балаларды сүйемелдеу және мінез-құлықты түзету әдістері» («ПМПК №4»), «Общие представления об аутизме Особенности развития детей с РАС» Г. Мухамеджанова (КГУ «Центр поддержки детей с аутизмом «Асыл Мирас»№1) тақырыбында баяндамалар оқылды.     

Педагог ассистенттер   Г. Қонысбай, А. Мұхамедия «Один день из жизни ученика с ООП» тақырыбында видеороликті даярлап АСБ бар баланың мектептегі 1 күнін көрсетті.                                                   

       Шеберлік   сабақтар бөлімінде Ташмакова Сания Маратовна, басшы, дефектолог-мұғалім, Муралинова Гаухар Толеуовна, дефектолог-мұғалім «№4 ПМПК» КММ«Зерде бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасау ерекшеліктері» Жусупова Азина Ризабековна әлеуметтік-педагог «№4 ПМПК» КММ«Психологогиялық-медициналық-педагогикалық консультациясы аясында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға әлеуметтік қолдау көрсету»Бекимова Наргуль Кактаевна, учитель-дефектолог, тифлопедагог КГУ«ПМПК №4» “Характеристика особых образовательных потребностей детей с нарушением зрения” тақырыбында өз тәжірбиелерімен бөлісті.    

 

       Бекпанова Б.Т  директордың  бейіндік жұмысы жөніндегі орынбасары,

Жахина Г.К. инклюзия білі беру координаторы, Жангужина С.Г.  директордың тәрбие  жөніндегі орынбасары «АСБ  бар   балалармен жұмыс жасаудағы мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі» тақырыбында өз тәжірбиесімен бөлісті

Мақсаты:Аутизм спектрі бұзылыстары туралы негізгі теориялық білімдер мен түсініктерді жинақтау, мұғалімнің аутизм балаларымен жұмыс жасаудағы нақты дағдыларын көрсету,мұғалімнің өз жұмысына сын көзбен қарап, оны жақсартуға мүмкіндік беретін рефлексия жасау. АСБ  бар  балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі өте маңызды рөл атқаратынын,мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне тән бірнеше маңызды аспектілерге тоқталды.

      

        Директордың оқу ісі жөніндегі  орынбасарлары Валеева  Ж.Е. және Батыргалиева Ш.Х «Аутизмі бар балалардың ата- аналарымен жұмыс жасаудың ерекшеліктері» атты шеберлік сынып сағатын өткізді. 

Шеберлік сабақтың мақсаты: Аутизмі бар балалардың ата-аналарымен тиімді қарым-қатынас орнату жолдарын меңгерту, ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету ерекшеліктерін таныту және отбасымен ынтымақтастықты нығайту арқылы баланың дамуына оң әсер ету.

       «Инклюзивті білім беру жағдайында оқыту үрдісін ұйымдастыру» тақырыбында директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары Бисембаева Б.К және Бейсетаева А.К  оқу ісі жөніндегі  орынбасарларға  арналған  шебер сынып өткізді.Шебер сынып мақсаты: оқу ісі жөніндегі орынбасарларға инклюзивті білім беруді тиімді ұйымдастыру жолдарын үйрету, оқу үрдісін бейімдеуге қажетті  практикалық дағдыларын жетілдіру.       

Сапар Камила учитель-дефектолог, Айдарканова Зауреш учитель-дефектолог КГУ «Центр поддержки детей с аутизмом «Асыл Мирас»№1«Общие представления о прикладном анализе поведения. Методы обучения детей с РАС», Ахмедова Сауле учитель-дефектолог, Жакупова Лаура  учитель-дефектолог КГУ «Центр поддержки детей с аутизмом «Асыл Мирас»№1«Оценка базовых речевых и учебных навыков. Протокол ABLLS-R.», КГУ "ПМПК 9" акимата г Астана Учитель-логопед Амарова Асемгуль Ташкенбаевна Тема: "Трудности формирования чтения у детей с моторной алалией.  Методы работы",Пшембаева Айту Тулеуовна“Объединение гуннских племен." Почему Модэ шаньюй говорил : Земля  основа государства”атты тақырыптарында іс – тәжірбиелермен бөлісті.

 

Спикер: Б. Кошербаева, Б. Сағындыққызы

Тақырыбы:«Поварское дело»

Мақсаты:  Описвать и сравнивать особенности кухни разных народов и известных поваров

         

Спикер: Оспанова Айбаршын Көбентаевна,   Замадинова Гулмира Мадиевна. Амреева Гульжан. Тлеубаева Бакыткул Жумабаевна. Есенқараева Асем Сабитовна

Тақырыбы: «Қазақтың  ұлттық құндылықтарын жаңғырту»

Мақсаты: Қазақтың ұлттық құндылықтарын дәріптеу

 

Спикер: Педагог- ассистенты: Байтасова Г.Ж, Хасенова М. М, Сулейменова А.М, Есмагамбетова М.А Айдана Есенқызы   

Тақырыбы: Қуыршақ театры «Бауырсақ ертегісі»      

Спикер:Ерубаева Т.Ж  

Тақырыбы:“Какие тела пропускает свет”

Мақсаты: исследовать способность некоторых тел пропускать свет     

 

Спикер:Удоденка Наталья Васильевна

Тема: “Уравнения, Солнечная система”

Цель: Научиться решать сложные примеры

 

Спикер: Нурмуханбетова Женни Нурлановна

Тақырыбы: Лев Толстой «Куда девается вода из моря»

Мақсаты: Мәнерлеп оқуғаүйрету

    

Спикер: Специальные педагоги: А. Мисалимова; Б.Темиргалиева            

Тақырыбы: «Путешествие в страну Математики»

Мақсаты: Формирование математических представлений у детей с ООП и умения применять их в повседневной жизни.

      

Спикер: Айман Муталиева, Назерке Бейсенбек

Тема: «Ғажайып ертегі»

Цель: Көңіл күйін көтеру, өзіне деген сенімділігін арттыру. Арманға жетелеу, кедергілерден өтіп отыруға еңбек пен ақылға салу, жеңіске жету. Моторикасын дамыту, сөздерді тыңдау арқылы ой қорыту.  

  

Спикер: Ж. Момунов

Тақырыбы:Развитие координации и движении

Мақсаты: Научить выполнять упражнения в совершенстве

 

Спикер: Мұғалім-логопед: А.Қарақойшиева  Оқушылар: Әділханұлы |Бақдәулет   1 «Ж», Жоямерген Абдурахим 1«А»

Тақырыбы: «Киіз үй[К]  және [Қ] дыбысын ажырату»

Мақсаты: Акустикалық-артикуляциялық ұқсас жұп дауыссыз К-Қ дыбыстарын дұрыс ажыратуға, айтуға дағдыландыру, ұлттық құндылықтарды дәріптеу мақсатында, «Киіз үй» тақырыбында сөздік қорын дамыту.

 

Спикер: Мустажапова Айгуль Рамазановна

Тақырыбы: «Маған қазақ әндері ұнайды»

Мақсаты: Қазақ әндерін үйрету

 

«АСБ  бар балалармен психологиялық - педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері» тақырыбындағы семинар – практикумды қорытындылай келе, ЕББҚ бар талантты оқушыларымыз - 6 “Ә” сынып оқушысы Асқар Нұржан Мұқағали Мақатаевтың “Ей, өмір” өлеңін орындап, 4 «М» сынып оқушысы Жакупов Тамерлан мен 9 «Л» сынып оқушысы Марат Мансур пианинода өнерлерін паш етті. Концерттік қойылым соңында семинар практикумға келген қонақтар - мектеп директорлары, орынбасарлары, мұғалімдері, арнайы педагогтарімен кері байланыс жасалынды.

 

 

 

Анықтаманы орындаған:

«Психологиялық – педагогикалық қолдау көрсету қызметі»

әдістемелік бірлестігінің жетекшісі - Аруна Маратқызы 

     

      

 

 



Балалар жеке мүмкіндіктері мен психикалық даму қарқынына сәйкес бағдарламалық материалды игереді, осыған байланысты түзету материалының мазмұнын мұқият іріктеу жүргізіледі, оқытудың барабар әдістері мен тәсілдері қолданылады.

 

Түзету және дамыту жұмыстары келесі бағыттарды қамтиды:

 

ü  психикалық процестерді (зейін, есте сақтау, ойлау, сөйлеу, қиял, қабылдау) дамыту; Кеңістіктік-уақыттық қатынастарды қалыптастыру;

 

ü  қоршаған шындықтың заттары мен құбылыстары туралы жан-жақты түсініктерін қалыптастыру, сөздік қорын байыту, сөйлеу тілін дамыту;

 

ü  ұсақ және жалпы моториканы, үйлестіру дағдыларын дамыту;

 

ü  оқу дағдыларын қалыптастыру немесе жетілдіру.

 

Арнайы мұғалімнің оқу материалын меңгеру кезінде оқу шеберлігін арттыру сабақтарында балалардың көпшілігі ойлаудың аналитикалық-синтетикалық қызметінің әлсіздігін, зейіннің тұрақсыздығын, зейіннің алшақтауын, есептеу дағдыларының нашарлығын, қол-көз координациясының дамымағанын, оптикалық -кеңістіктік функциялар, жазу мен оқуды меңгерудегі қиындықтар, саусақтардың ұсақ моторикасы балалардың жазуды меңгеруін қиындатты. Барлық балалар кеңістіктік-уақыттық ұғымдарды меңгеруде қиындықтарға тап болды және кейде ауызша нұсқауларды орындай алмайтын тапсырмаларды орындай алмады, бұл «кеңістіктік» белгілерді дұрыс түсінбеумен және дұрыс қолданбаумен түсіндірілді. Осы және басқа да көптеген бұзылулар когнитивті белсенділіктің төмендеуімен біріктірілді. Жеке сабақтарды өткізу үшін осы студенттерді диагностикалық тексеру нәтижелерін ескере отырып, түзету жұмыстарының бағыттарын, мазмұнын және әдістерін анықтайтын бағдарлама жасалды. Жеке сабақтарды әдістемелік қамтамасыз етуге көп көңіл бөлінді, барлық сабақтарға оқу және көрнекі құралдар жинағы дайындалды:

 

-демонстрациялық кестелер, диаграммалар, суреттер;

 

 - үлестірмелі материалдар (әр сабаққа);

 

 -әр оқушы дәптеріндегі тапсырмалары

  

Специальный педагог:   Мисалимова А.С.



 

 

 

 



Ата-аналарға логопедтің ұсыныстары

Логопедтің міндеті

- Сахналық дыбыстар

-Дыбысты дұрыс айту

-Фонематикалық қабылдау

-Сөздік қор мен сөз құрау дағдысы

-Сөйлеудің грамматикалық құрылымы

-Сөздердің буын құрамы

- Біріктірілген сөйлеу

-Көрнекі кеңістіктік бейнелер

- Ұсақ және жалпы моторика

 

Логопедтің барлық ұсыныстарын орындаңыз!

 

Түзету кезеңдері:

 

1 кезең – дайындық

2 кезең – дыбыстарды шығару

3 кезең – автоматтандыру

4-кезең – дыбыс пен дыбыс шығарудағы ұқсастықты ажырату

5 кезең – дербес (стихиялы) сөйлеудегі дыбыстарды автоматтандыру

 

Өтінемін, үйде жаттығу жасаңыз!

Егер дыбыс әлі айтылмаса, артикуляциялық жаттығуларды орындаңыз.

Егер дыбыс әлдеқашан орнатылған болса, оны күшейтіңіз: сөйлеу материалын балаңызбен бірге оқытыңыз, күнделікті сөйлеудегі дыбыстарды бақылаңыз.

Фонематикалық (есту) қабылдау

Ана тілінің фонемаларын ажыратып, сөздердің дыбыстық құрамын анықтай білу.

Не істеу?

Буын тізбектерін рефлексиялық түрде жүйелі түрде айтыңыз: иә-та-да, та-да-да.

 

Берілген дыбыстың сөздегі орнын құлақ арқылы анықтаңыз: (сөздің басы, ортасы, аяғы) р___ __р____ ____ р (шаян, бренд, аспаз)

 

Сөздегі барлық дыбыстарды ретімен көрсетіңіз (сызықтық реттілік), дыбыстардың санын санаңыз (саусақтарды бүгуге болады)

 

Берілген дыбысқа сөздер ойлап тап..

 

Сөздік және сөзжасам

       Баланың бұрыннан білетін сөздік қорын кеңейтіп, белсендіру және оны жаңа сөздермен байыту қажет.

Не істеу?

Таныс өлеңдерді оқығанда, олардан жолдағы соңғы ұйқас сөзді ұсынуды сұраңыз.

Ойын «Мен 5 атауды білемін: ойыншықтар, көлік, көкөністер, жемістер, жидектер, мамандықтар, үй жануарларының балалары, кемпірқосақтың 7 түсі, 4 жыл мезгілі, 12 ай, аптаның 7 күні және т.б.

«Жазды, күзді, қысты, көктемді қандай сөздермен сипаттай алады» ойыны

«Мағынасы қарама-қарсы сөздер» (антонимдер)

«Мағынасы жағынан ұқсас сөздер» (синонимдер)

Сөздік және сөзжасам

 

Не істеу?

 

       Балаларды жұрнақтарды, префикстерді пайдаланып жаңа сөздерді жасауға және екі буынды сөздерді жасауға жаттықтыру керек.

 

-Көмектес етістіктерді дұрыс қолданатынын тексеру. (Жүрді, жүрді, көшеді кесіп өтті, бір үйге жақындады, үйге кірді, үйден шықты, үйді аралады, дүкенге кірді, әрі қарай жүрді...)

-Күрделі сөздердің қай сөздерден жасалғанын түсіндіре аласыз ба: шырын сыққыш, мұздың дрейфі, жапырақтың түсуі, еттартқыш, айға саяхатшы, ұшақ т.б.

-Жіңішке аяқты, ұзын мойын, өткір жүзді сын есімдер

-“Whos tail?” септік жалғауларын жасай алады. Кімнің басы?

- «Үлкен-кіші-үлкен» (құйрық-құйрық-құйрық, үй-үй-үй)

Грамматикалық құрылым

 

Кейде балалардың сөйлеуінде грамматикалық қателер болады.

Не істеу? Ойындар:

- «Бірі көп» (үстел-үстелдер-көп үстелдер; терезе, шелек, құлақ, орындық, үй, қанат, діңгек, көпір)

- «Жасырынбақ ойнап» (предлогтарды қолдану) Мысық шкафтың артында, шкафтың артынан, үстелдің астынан шықты.

- «Сөйлемді аяқта» Сөйлемді бастаңыз және балаға әр түрлі нұсқаларды таңдап, сөздерді дұрыс үйлестіре отырып, оны өзі аяқтауға мүмкіндік беріңіз.

 

Біріктірілген сөйлеуді қалыптастыру үшін қажетті шарттар:

Әңгімелесу үшін ынталандыру

Өте мұқият тыңдауды үйреніңіз

Не істеу?

Әңгімелесуге ынталандыру сіздің сұрағыңыз немесе бір нәрсе туралы айтуды сұрауы мүмкін.

Баланың сөзін бөлмей тыңдауды үйреніңіз,

      асықпай, алаңдатпай.

Нұсқаулар беріңіз, стрессті және айтылуды түзетіңіз, бірақ әрқашан ашық айтуға мүмкіндік беріңіз.

Сюжетті суреттер сериясына негізделген әңгіме

Суреттер тізбегі бойынша әңгіме құрастыру

Батырлардың атын атаңдар

Егжей-тегжейге назар аударыңыз КІМ? ҚАЙДА? ҚАШАН?

Әр сурет үшін нысандар мен әрекеттердің қарапайым тізімі емес, бірнеше сөйлемдер бар.

Алдыңғы және кейінгі оқиғалар.

     Есіммен келіңіз

 

Көрнекі кеңістікті бейнелеу

Мектепке дейін бала ғарышта және қағаз парағында бағдарлай алуы керек.

Оң көзді, сол құлақты көруді сұраңыз; оң қолыңызбен сол қасыңызда, ал сол қолыңызбен оң аяғыңызда.

Нұсқауларды орындай отырып, бөлмеде жасырған нысанды табуды ұсыныңыз: «Теледидарға арқаңызды қойып, оңға 2 қадам жасаңыз, солға бұрылыңыз, 3 қадам алға жүріңіз».

 

Көрнекі кеңістікті бейнелеу

 

Ұяшықтар арқылы есту диктанты қағаз парағында бағдарлауға үйретудің жақсы әдісі болып табылады (оңға - солға, жоғары - төменге және т.б.);

 

Сөйлеуді дамыту бойынша мұндай жұмыстардың жүйелі және жүйелі болуы маңызды.

 

Сізге және сізге сәттілік

 

 

 













Инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу.

Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері:
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір - біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.
7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан - жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.


 

Инклюзивті білім беру – барлық балалардың қажеттіліктері мен қажеттіліктеріне жауап беруде оқу орындарын реформалау.

Инклюзия – балаларды жыныстық, этникалық, діни қатыстылығына, бұрынғы оқу жетістіктеріне, денсаулық жағдайына, даму деңгейіне, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан жалпы білім беретін мектепке қосу үрдісі.

Инклюзия – қолжетімді білім беру мекемелеріндегі барлық адамдар үшін барынша қолжетімді білім беру үрдісі, әрбір адам үшін алға мақсаттар қоя отырып, оқу үрдісін дамыту.

Инклюзия – балалар арасындағы жақсы қарым-қатынас пен достық үшін жағдай жасау үрдісі.

 

Инклюзивті мектеп ережелері

Барлық оқушылар мектеп үрдісінде тең.

Барлық студенттер күні бойы оқу процесіне бірдей қол жеткізе алады.

Барлық оқушылар тең әлеуметтік байланыс орнату үшін тең мүмкіндіктерге ие болуы керек.

Тиімді оқыту жоспарланадвы және жүргізіледі.

Барлық қызметкерлер енгізу үдерісін жеңілдететін стратегиялар мен рәсімдерге, яғни тәрбиеленушілер арасындағы әлеуметтік интеграцияға оқытылды.

Бағдарламада әр оқушының қажеттіліктері ескеріледі.

Отбасылар мектеп өміріне белсенді қатысады.

Барлық қызметкерлердің көңіл-күйлері позитивті және өз міндеттерін түсінеді.

 

2 БӨЛІМ

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негізі

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ КОНВЕНЦИЯЛАР, ДЕКЛАРАЦИЯЛАР, ЕРЕЖЕЛЕР

  • "Бала құқықтары туралы" БҰҰ конвенциясы. БҰҰ Бас Ассамблеясы қабылдаған: 1989 жылғы 20 қарашадағы 44/95 қарар;
  • Мүгедектер үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етудің стандартты ережелері. БҰҰ Бас Ассамблеясы қабылдаған: 1993 жылғы 20 желтоқсандағы 48/96 қарар;
  • Ерекше қажеттіліктері бар адамдарға білім беру саласындағы қағидаттар, саясат және практикалық қызмет және ерекше қажеттіліктері бар адамдарға білім беру жөніндегі іс-шаралар шеңбері туралы Саламанка декларациясы", Саламанка, Испания, 1994 ж;
  • Дакар іс-қимыл шеңбері: барлығына білім беру: ұжымдық міндеттемелерді орындау. Білім беру бойынша Дүниежүзілік форум қабылдаған (Дакар, Сенегал, 2000 жылғы 26-28 сәуір)
  • Мүгедектердің құқықтары туралы БҰҰ конвенциясы. БҰҰ Бас Ассамблеясы қабылдаған: 2006 жылғы 13 желтоқсандағы 61, 106 қарар.

ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРІЛУІНЕ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢНАМАСЫ

  • Қазақстан Республикасының Конституциясы. 1995 жылғы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданды.
  • Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы 2002.08.08 N 345-II Заңы
  • "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (24.10.2011 ж. жағдай бойынша өзгерістермен және толықтырулармен)
  • Қазақстан Республикасының "ҚР сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" 2001 жылғы 16 шілдедегі № 242-11 Заңы
  • Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы 2002 жылғы 11 шілдедегі N 343 Заң
  • "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі № 39-III ҚРЗ Заңы

 

БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУ САЛАСЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАЛАР МЕН ЖОСПАРЛАР

  • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы №1118 Жарлығымен бекітілген.
  • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі 2011-2015 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары (1-кезең). Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 11 ақпандағы № 130 қаулысымен бекітілген.
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрлігінің 2011 - 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспары. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 19 ақпандағы № 160 қаулысымен бекітілген.

 

ҚР ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ БОЙЫНША НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАР

Құжаттың атауы

Бекітілген күні

"Арнайы білім беру ұйымдарының типтері мен түрлерінің тізбесін, арнайы білім алуға мұқтаж адамдар үшін білім беру ұйымдарындағы қажетті орындар санын бекіту туралы"ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 2003 жылғы 29 № 787 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы".

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2006 жылғы 20 сәуірдегі №902 бұйрығымен бекітілген.

Түзету және инклюзивті білім беру кабинеттерінің қызметін ұйымдастырудың үлгілік қағидалары

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 27 бұйрығымен бекітілген.

Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларға интеграцияланған (инклюзивті) білім беруді ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар.

ҚР БҒМ 2009 жылғы 16 наурыздағы №4-02-4/450 хаты.

Білім беру ұйымында кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды анықтау бойынша нұсқаулық-әдістемелік хат.

ҚР БҒМ 2009 жылғы 2 шілдедегі №4-02-4/1228 хаты

Білім беру ұйымдарында аутизмі бар балаларды анықтау бойынша әдістемелік ұсынымдар.

ҚР БҒМ 2010 жылғы 28 мамырдағы №4-02-4/1435 хаты

Ерте жастағы балалардың есту қабілетінің бұзылуының скринингін және диагностикасын ұйымдастыру қағидалары.

ДМ 2009.09.28 №478 бұйрығымен бекітілген

Мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру тәртібі туралы ереже, стационарлық емдеу-профилактикалық емдеу курсынан өтетін, оңалту және басқа да денсаулық сақтау ұйымдарында

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2004 жылғы 26 қарашадағы №974 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігімен 2004 жылғы 26 қарашада келісілген

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту тұжырымдамасы

пысықталуда

Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту жөніндегі ұлттық іс-әрекет жоспары

пысықталуда

Жалпы білім беру ортасында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру ережелері.

Әзірленген, ҚР БҒМ-де бекітуге ұсынылған

Инклюзивті білім беру ұйымының қызметін ұйымдастыру қағидалары

Әзірленуде

"Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 қаулысы

Инклюзивті мәртебесі бар мектепке дейінгі және мектептік жалпы білім беру ұйымдарында даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеу үшін мамандарға қатысты толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар әзірленеді.

 

 

Баланың әл-ауқат кеңесі

Бұл тұрақты жұмыс істейтін, ортақ мақсаттармен біріктірілген, білім беру бағдарламасына сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыратын, сондай-ақ инклюзивті білім беру ортасының барлық субъектілерін сүйемелдеуді жүзеге асыратын мамандардың Үйлестірілген ұжымы.

БӘАК қызметінің мақсаты:

Өзін-өзі жан-жақты жүзеге асыру үшін жағдай жасау мақсатында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды әзірлеу және жоспарлау.

БӘАК міндеттері:

  • Дамуындағы ауытқуларды анықтау және ерте (баланың білім беру ұйымында болған алғашқы күндерінен бастап) диагностикалау;
  • Стратегияны нақтылау және сүйемелдеу тактикасы мен технологияларын айқындау;
  • Іс-шаралардың тиімділігін динамикалық бағалау;
  • Білім беру процесіне қатысушылардың (мұғалім, оқушы, ата-ана)өзара іс-қимылы мен қызметін үйлестіру;
  • Диагностикалық қиындықтар, жанжал жағдайлары туындаған кезде, сондай - ақ СБТ ұсынымдарын іске асыру процесінде оң динамика болмаған кезде-баланы психологиялық-медициналық-педагогикалық қызмет шеңберінде комиссияға жіберу;
  • Инклюзивті сынып оқушыларын психологиялық-педагогикалық қолдау.

БӘАК құжаттамасы:

  • Жетістіктер мен қиындықтарға бағалау жүргізуге келісім беру;
  • Бақылау нысаны;
  • Білім берудегі жетістіктерді сипаттау;
  • Сауалнама;
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін бастапқы (қайталама) бағалау туралы анықтама;
  • Арнайы оқытуды ұсыну немесе білім беруді қолдауды қамтамасыз ету туралы анықтама.

Ақпараттық-ағарту жұмысы

  • Алехина, С. В. инклюзивті білім беру: Тарих және қазіргі заман: оқу-әдістемелік құрал / С.В. Алѐххина. - Мәскеу: "Бірінші қыркүйек" педагогикалық университеті, 2013. – 33 б.
  • Инклюзивті білім беру: [жинақ]. Вып. 1 / құраст. 1994 Жылы 10 Қаңтарда Дүниеге Келді. - Мәскеу: мектеп кітабы, 2010
  • Инклюзивті білім беру: мақалалар жинағы / Құраст .  М. Р. Битянова. - Мәскеу: "сынып жетекшілігі және оқушыларды тәрбиелеу" журналының кітапханасы, 2015. – 224 б.
  • Инклюзивті білім беру: инновациялық жобалар, өткізу әдістемесі, жаңа идеялар:ғылыми-әдістемелік материалдар жинағы / под науч. Қазақ энциклопедиясы - Мәскеу
  • Митчелл, д. арнайы және инклюзивті білім берудің тиімді педагогикалық технологиялары: кітаптың тараулары / Дэвид Митчелл; ағылшын тілінен аударған. Қазақ Энциклопедиясы
  • Воронкова В.В. " VIII типтегі арнайы (түзету) білім беру мекемелерінің бағдарламалары. Дайындық сыныбы"

 

Президент жолдауы

Адалдық алаңы

Жарменова Гульмира Сергазиевна
 

     СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ

    АСТАНА қ. БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫ

Choose Colour