Меню KDT

Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес
 


Емтиханға қалай әзірленуге болады?

 

Психологиялық даярлық

  1.   1. Даярлықты ерте бастау керек.
  2.   2. Егер күші мен ойын жинақтау қиын болса,алдымен ең оңайын есте сақтауға тырыссын, сосын   қиын       материалды зерделеуге  кіріседі.
  3.   3. Шиеленісті, шаршағанды басатын жаттығуларды күн сайын жасасын

 

Күн тәртібі 3 бөлікке бөлсінcін:

8 сағат тестілеуге дайындалсын;

-  2 сағат спортпен айналыссын,таза ауада жүрсін;

-  8  сағаттан кем үйықтамасын, сабақтан кейін де ұйықтап алғаны жөн. Себебі 14- 17 ге дейін  есте сақтау өнімділігі сағат  17 ден бастап көтеріледі,сағат 19 да жоғары қабылдау деңгейіне жетеді.

Тамақтану

3-4 рет витаминге бай құнарлы тамақ ішу керек.Грек жаңғағы, сүт тағамдары,ет,балық,көкеніс,  жеміс, шоколад  тағамдарын беріңіз.

Сабаққа дайындалатын орын:

Үстелге сары және сия түсті зат немесе сурет қойса, бұл түстер интеллектуалдық белсенділікті арттырады.Демалыс, үзіліс сәттерінде жасыл-көгілдір түстердің болғаны пайымдау жасағанға жақсы.

Жұмыс қабілетін сақтау шарттары

  1.  - Ой және дене еңбегін ауыстырып отыру керек
  2.  - Гимнастика жаттығулар жасағанда тоңқалаң асу, баспен тұруды көбірек жасау керек, бұл жаттығулар бұл  ми жасушаларына қанның құйылуын күшейтеді.
  3.  - Көзді сақтау керек, әр 20-30 минуттан соң үзіліс жасау керек (кітаптан  көзді алып,алысқа қарау керек).
  4.  - Теледидар хабарларын неғұрлым аз көргені дұрыс.

 

Есте сақтаудың қандай тиімді түрлері бар?

  1.  - Көлемді және шағын материалдармен жұмыс істегенде, үлкенінен бастаған жөн
  2.  - Еске сақтаудың тиімдісі саналы түрде есте сақтау.

Сондықтан материалды ойланып оқып, түсініксіз жерін анықтап,түсінбейтін терминдердің мағынасын сөздіктен қарау керек.

 

Есіңізде болсын!!!

1. Балаңыздың емтиханда алатын бағасына аса алаңдамаңыз, және емтиханнан кейін балаға сын тақпаңыз. Балаға  алған бағасы оның мүмкіндіктерінің ең жетілген өлшемі емес екендігі туралы пікір ұялатуға тырысыңыз.

2. Емтихан алдында баланың алаңдаушылығын күшейтпеңіз – бұл тестілеу нәтижесіне кері әсер етуі мүмкін. Ата-ананың толғанысы үнемі балаға беріледі, сондықтан дәл сын сағатта ата-аналар өздерінің эмоцияларына ерік бермей, қолда ұстаса, бала өзінің жас ерекшеліктеріне байланысты өзін ұстай алмай қалуы ықтимал.

3. Баланы жігерлендіріп отырыңыз, бір нәрсені жақсы істесе ол үшін міндетті түрде мақтап отырыңыз.

4. Олардың өзіне деген сенімін арттыруға көмектесіңіз, өйткені бала сәтсіздіктен қорыққан сайын, оның қате жіберу қаупі арта береді.

5. Баланың денсаулығын бақылап жүріңіз. Баланың шаршауына байланысты жағдайының нашарлағандығын уақтылы байқап, оны болдырмау Сізден басқаның қолынан келмейді.

6. Баланың дайындалу режімін бақылаңыз, өзін асыра жүктеп жіберуіне жол бермеңіз, дайындығын міндетті түрде демалыспен кезектестіру қажеттігін түсіндіріңіз.

7. Үйде дайындалуға арналған жайлы орын бөліп беріңіз. Үй ішіндегілер оған кедергі жасамауына көңіл аударыңыз.

8. Баланың не жеп жүргеніне көңіл бөліңіз: қарқынды ой жүктемелері кезінде оған нәрлі және әртүрлі тамақ, дәрумендердің балансқа келтірілген кешені қажет. Балық, ірімшік, жаңғақ, кептірілген өрік сияқты тағамдар мидың жұмысын күшейтеді.

9. Балаға дайындық тақырыптарын күндерге бөлуге көмектесіңіз.

10. Баланы емтиханға дайындалу әдістемесімен таныстырыңыз. Барлық материалды түгелімен жаттаудың еш қажеттігі жоқ, материалдың негізгі тұстарын шолып, оның мәні мен логикасын ұғып алса жеткілікті. Оқылып жатқан материалдарды жоспар бойынша реттей отырып, сызбалық көшірмелер мен кестелер жасап алған өте пайдалы. Егер бала білмесе, оны іс жүзінде қалай істеуге болатындығын көрсетіңіз. Негізгі формулалар мен анықтамаларды парақтарға жазып алып, жазу үстелінің, кереуетінің үстіне, асханаға, т.б. жерлерге іліп қоюға болады.

11. Пән бойынша тестілік тапсырмалардың әртүрлі нұсқаларын дайындап қойыңыз (қазір түрлі тестілік тапсырмалардың жинақтары толып жатыр). Баланы тестілеуге дайындаудың мәні зор, өйткені оның әдеттегі жазба және ауызша емтихандардан айырмашылығы көп.

12. Баланы тестілік тапсырмалар бойынша дайындық кезінде алдын-ала уақыт мәселесін естен шығармауға, оны тиімді жұмсай білуге үйретіңіз. Сонда бала да тестілеудің бүкіл уақытында өзін жұмысқа жұмылдыруға үйренеді, бұл балаға сенім ұялатып, орынсыз алаңдаушылықты болдырмауға ықпал етеді. Бала сағат тақпайтын болса, емтиханға міндетті түрде сағат тағып барсын.

13. Емтиханның алдында баланың жақсылап демалуын қамтамасыз етіңіз, ол әбден тынығып, ұйқысы қанып тұруға тиіс.

 

Ата-аналар назарына!

«Кәсіп таңдау-тек қана болашаққа үңілу емес, ол өзіңнің ішкі жан-дүниеңе үңілу...»

  1. 1. Мамандық таңдауда балаңыздың қабілеттерін,бейімділігін ескеріңіз.
  2. 2. Біріге отырып таңдау жасалған кәсіптің «пайдалы» және «пайдасыз» жақтарын қарастырыңыз.
  3. 3. Болашақ мамандық таңдауда баланың да пікірін ескеріңіз.
  4. 4. Мамандықты таңдағанда қаржылық жағын ескере бермей, моралдік жағына да көңіл бөліңіз.
  5. 5. Мамандық таңдауда балаға қысым көрсетпеңіз, әйтпесе ол келіспеушілікке әкелуі мүмкін.
  6. 6. Егер де мамандық таңдауда келіспеушілік орын алса, білікті мамандардан кеңес алаңыз.
  7. 7. Бала арманының орындалуына барын салып ынталанса, оған сүйеніш болыңыз.
  8. 8. Егер балаңыз таңдауда қателессе,оны жазғырмаңыз. Қатені түзетуге болады.
  9. 9. Егер балаңыздың қандай да бір кәсіпке қызығушылығы ерте ояна бастаса, оны үйірмелерге беріп, әдебиеттермен білімділігін қолдап отырыңыз.
  10. 10. Есіңізде ұстаңыз, кәмілетке толған, өзінің тағдауына жауап бере алатын адам, ақырғы шешеімді баланың өзі жасауы керек!

 

 

 

Мұғалімдер үшін. Мазасыздықты қалай жоюға болатыны туралы

ақыл-кеңес

 - Өз өміріңізде мазасыздықты мүлде болдырмау үшін үнемі бір нәрсемен айналысу керек. Жұмыс бастылық – жабырқаудың бірден бір емі.
 - Шарасыздықты қабылдаңыз. Егер сіздің жағдайды өзгертуге мүмкіндігіңіз болмаса, онда өзіңізге: «Бұл солай болды, басқаша болуы мүмкін емес» деңіз.
 - Ешқашан қас-жауларыңыздан кек алуға тырыспаңыз, олай болатын болса, сіз өзіңізге одан бетер зиян келтіресіз. Одан да мына ережені ұстаныңыз: өзіңізге ұнамсыз адамдар жайлы ешқашан ойламау.
 - Жан тыныштығы, жау жүректік, денсаулық пен үміт жайлы ойлаңыз. «Біздің өміріміз – біз нені ойласақ, сол». Осыны естен шығармаңыз!
 - Үрей мазасыздықты тудырады. Егер өз үрейлері мен мазасыздықтарын жоя білетін болса, дәрігерлерге жүгінетін пациенттердің 70%-ының өздігінен емделіп кетулеріне мүмкіндіктері бар.
 - Қатал ақиқатты өмірге бейімделуге күйі жоқ, мазасы кеткен және әбден титығына жеткен адам өзін қоршаған ортамен барлық байланысты үзіп, өзі ойдан шығарған әлемге еніп кетеді.
 - Егер қырсық сіздің соңыңызға түсіп, тығырыққа тірейтін болса, онда: «Егер мен өз мәселемді өзім шеше алмайтын болсам, одан өткен жаман бар ма?» деп өз-өзіңізге сұрақ қойыңыз.
 - Өз ойыңызда шарасыз жағдайға бойұсынған болсаңыз,онда сол тығырықтан шығудың жолын ойша ойластырыңыз.

 - Мазасыздық, өз-өзіне сенбеушілік біздің өз-өзімізді бағалаумен тығыз байланысты.
 - Адам ең алдымен өзін-өзі сыйлап, өзін-өзі жақсы көруі керек, содан кейін барып басқаларды сыйлап, жақсы көруі керек.





Рекомендации родителям пo воспитанию детей
 

· Поверьте в уникальность своего ребенка, в то, что Ваш ребенок единственный всвоем роде, не похож ни на одного соседского ребенка и не является точной копией вас самих. Поэтому не следует требовать от ребенка реализации заданной Вами жизненной программы и достижения поставленных Вами целей. Представьте ему право прожить жизнь самому. Позвольте ребенку быть самим собой, со своими недостатками, слабостями и достоинствами. Принимайте его таким, какой он есть. Опирайтесь на сильные стороны ребенка.

· Не стесняйтесь демонстрировать ему свою любовь, дайте ему понять, что будете любить его всегда и при любых обстоятельствах.

· Не бойтесь залюбить ребенка, берите его на колени, смотрите ему вглаза, обнимайте и целуйте его тогда, когда ему это хочется. В качестве поощрения чаще используйте ласку.

· Постараетесь, чтобы ваша любовь не обернулась вседозволенностью и безнадзорностью. Установите четкие рамки и запреты /желательно, чтобы их было немного/. Строго придерживайтесь установленных запретов и разрешений.

· Не спешите прибегать к наказаниям. Постарайтесь воздействовать на ребенка просьбами. В случае неповиновения родителям нужно убедиться, что просьба соответствует возрасту и возможностям ребенка.

· Если ребенок демонстрирует открыто неповиновение, родитель может подумать о наказании. Наказание должно соответствовать проступку, ребенок должен четко понимать за что наказан.

· Не забываете, что ключ к сердцу ребенка лежит через игру. Именно в игре можете передать те навыки и знания, понятия о жизненных ценностях, лучше понять друг друга.

· Чаще разговариваете с ребенком, объясняете ему суть запретов и ограничений. Помогите ребенку вербально выражать свои чувства и переживания, научиться понимать свое поведение и поведение других людей.

· Психическое здоровье ваших детей в ваших руках. Чаще полагайтесь на свою любовь и интуицию.

· Диалогу с обществом ребенок учится у нас, взрослых. Мы его мера, его масштаб, его критерии оценки других, отношения к другим и к себе. Первый шаг в мире взрослых и сверстников он начинает с того, что оглядывается на нас и судит этот мир по законам, преподанным ему нами.

· Очень важно осознать, что стиль отношения взрослых к ребенку влияет не только на детское поведение, но и на психическое здоровье детей; так неуверенность ребенка в положительном отношении к себе взрослого или, наоборот, уверенность в негативной оценке его как личности провоцирует подавленную агрессивность.

 

 

Причины и последствия детской агрессии.

  1.  -Постарайтесь сохранить в своей семье атмосферу открытости и доверия.
  2.  - Не давайте своему ребенку несбыточных обещаний, не вселяйте в его душу несбыточных надежд.
  3.  - Не ставьте своему ребенку каких бы то ни было условий.
  4.  - Будьте тактичны в проявлении мер воздействия на ребенка.
  5.  - Не наказывайте своего ребенка за то, что позволяете делать себе.
  6.  - Не изменяйте своим требованиям по отношению к ребенку в угоду чему-либо.
  7.  - Не шантажируйте ребенка своими отношениями друг с другом.
  8.  - Не бойтесь поделиться со своим ребенком своими чувствами и слабостями.
  9.  - Не ставьте свои отношения с собственным ребенком в зависимости от его учебных успехов.

 - Помните, что ребенок — это воплощенная возможность!

   Воспользуйтесь ею так, чтобы эта возможность была реализована в полной мере.

 

Агрессивность ребенка проявляется, если:

  •  - ребенка бьют;
  •  - над ребенком издеваются;
  •  - над ребенком зло шутят;
  •  - ребенка заставляют испытывать чувство незаслуженного стыда;
  •  - родители заведомо лгут;
  •  - родители пьют и устраивают дебоши;
  •  - родители воспитывают ребенка двойной моралью;
  •  - родители нетребовательны и неавторитетны для своего ребенка;
  •  - родители не умеют любить одинаково своих детей;
  •  - родители ребенку не доверяют;
  •  - родители настраивают ребенка друг против друга;
  •  - родители не общаются со своим ребенком;
  •  - вход в дом закрыт для друзей ребенка;
  •  - родители проявляют к ребенку мелочную опеку и заботу;
  •  - родители живут своей жизнью, ребенок чувствует, что его не любят.
  •             Для преодоления детской агрессии в педагогическом арсенале родители должны иметь: внимание, сочувствие, терпение, требовательность, честность, открытость, обязательность, доброту, ласку, заботу, доверие, понимание, чувство юмора, ответственность, такт.

 

 

Значение эмоций для формирования положительного взаимодействия ребенка с миром

  1.     От повторяющихся знаков приветствия, одобрения, любви и принятия у ребенка складывается ощущение: «со мной все в порядке», «я — хороший». От сигналов осуждения, недовольства, критики появляется ощущение«со мной что-то не так», «я — плохой».
  2.         Душевная копилка ребенка работает день и ночь. Ее ценность зависит от того, что мы туда бросаем.
  3.         Даже требования, которые вы предъявляете, должны быть наполнены любовью и надеждой. 
  4.         Научитесь слушать своего ребенка в радости и в горести.
  5.         Наказывая своего ребенка, оставайтесь рядом с ним, не избегайте общения с ним.
  6.     Станьте для своего ребенка примером для подражания в проявлении положительных эмоций по отношению к членам своей семьи и другим людям.
  7.        Обнимайте и целуйте своего ребенка в любом возрасте.
  8.        Не разговаривайте со своим ребенком с равнодушным и безразличным лицом.
  9.       Заводите свои красивые, добрые и светлые ритуалы общения, которые сделают вашу жизнь и жизнь вашего ребенка теплее и радостнее.

 

Ритуалы, которые нравятся детям

  1. Перед уходом в школу получить объятие родителей и напутственное слово или жест.
  2. Придя из школы, рассказать о своих удачах и проблемах и получить слова поддержки и участия за чашкой чая.
  3. В выходной день обсудить прожитую неделю и ее значение для детей и родителей.
  4. Посидеть в сумерках при свечах рядом с мамой и папой.
  5. На ночь слушать сказку и быть заботливо укрытым.
  6. В свой день рождения получать сюрпризы и устраивать их для других членов семьи.
  7. Вместе с мамой готовиться к празднику и печь красивый торт.
  8. Посидеть с мамой и папой, взявшись за руки, во время своей болезни и попросить у них любимую еду или что-то такое, чего очень давно хотелось.

 

Родителям о внимании и внимательности

  1. Помните, что внимание — один из самых важных психических процессов. Внимание является важной составной частью результативности учебной деятельности вашего ребенка. Для того чтобы ваш ребенок был внимательным, старайтесь помочь ему тренировать его внимание.
  2. В основе внимания лежит интерес. Чем интереснее и разнообразнее будут игры и забавы, которые вы предлагаете ребенку, тем больше шансов развить произвольное внимание ребенка.
  1. Развивая внимание своего ребенка, учитывайте круг его увлечений. Отталкиваясь от его увлечений, привлекайте его внимание к другим процессам и явлениям, связанным с его увлечениями.
  2. Постоянно тренируйте внимание своего ребенка. Используйте для этого прогулки на свежем воздухе, походы, любую возможность.
  3. Развивая внимание ребенка, не назидайте и не фиксируйте его неудачи. Больше внимание обращайте на достигнутые им успехи.
  4. Стимулируйте интерес к развитию внимания собственным примером и примерами из жизни других людей.
  5. В семейном кругу демонстрируйте достижения ребенка по развитию собственного внимания.
  6. Наберитесь терпения и не ждите немедленных, успешных результатов.

 

 

Памятка для детей и их родителей по выбору профессии.

 

Выбор профессии – важное и ответственное дело! Выбирая профессию, нужно учитывать в первую очередь интересы ребенка, его склонности, способности, желания и только потом семейные традиции и интересы.
 

  1. Дайте своему ребенку право выбора будущей профессии.
  2. Обсуждайте вместе с ним возможные «за» и «против» выбранной им профессии.
  3. Рассматривайте выбор будущей профессии не только с позиции материальной выгоды, но и с позиции морального удовлетворения.
  4. Учитывайте в выборе будущей профессии личностные качества своего ребенка, которые необходимы ему в данной специальности.
  5. Если возникают разногласия в выборе профессии, используйте возможность посоветоваться со специалистами-консультантами.
  6. Не давите на ребенка в выборе профессии, иначе это может обернуться стойкими конфликтами.
  7. Поддерживайте ребенка, если у него есть терпение и желание, чтобы его мечта сбылась.
  8. Если ваш ребенок ошибся в выборе, не корите его за это. Ошибку можно исправить.
  9. Если ваш ребенок рано увлекся какой-то профессией, дайте ему возможность поддерживать этот интерес с помощью литературы, занятий в кружках и т.д.
  10. Помните, что окончательное решение принимает сам ребёнок, будучи уже молодым совершеннолетним человеком и в дальнейшем несёт ответственность за свой выбор!
     

 

Список пуст
Контакты
город Нұр-Султан
улица А. Байтурсынова,
дом 35
тел. 49-07-40
Опрос
Оцените школьный сайт:

Голосовать

Статистика сайта
  • За месяц876
  • За неделю210
  • Вчера23
  • Сегодня3
  • Онлайн:1
Мы в социальных сетях
Посмотреть на карте Астаны