Меню KDT

logo.png?_=1524731137
КГУ "Средняя Школа №83"
города Нур-Султан


+7 7172 49-07-40

Статикалық бет


№83 мектеп-гимназия
06 сәуір мен 15 мамыр  аралығындағы онлайн тәртібінде жүргізілетін тәрбие жұмысының жоспары
(План  мероприятий по воспитательной работе в онлайн режиме  ШГ № 83      
 с 06 апреля по 15 мая  2020 года)





ЕРЕЖЕСІ
1-мамыр – Бірлік күніне орай «Біз-бейбітшілік пен бірлік балаларымыз» тақырыбында өткізілетін онлайн суреттер конкурсының


Сурет өнеріндегі дарынды балаларды анықтау және оқушының жеке қабілетін дамыту,  балалардың  жеке шығармашылық және  көркемдік қабілеттерін жетілдіру мақсатында  «Біз-бейбітшілік пен бірлік балаларымыз» атты онлайн сурет конкурсын  (бұдан әрі - Конкурс) өткізеді.
Ережеге сәйкес Конкурсқа 6-17 жас аралығындағы мектеп оқушылары қатыса алады.
Конкурс 1-мамыр – Бірлік күніне орайласып отыр.
Жұмыс тақырыптары: «Біз-бейбітшілік пен бірлік балаларымыз»,         «1-мамыр-Бірлік күні».
 Конкурстың негізгі бағыттары: кескіндеме, мүсін өнері, қолданбалы көркем өнеріндегі суреттер.
Конкурс кезеңі 27 сәуір-1 мамыр  аралығында өткізіледі.
Конкурстың қорытынды кезеңіне оқушылар жұмыстарын 1- мамырға дейін  инстаграмм желісіне жүктеп @School_83_01 инстаграмм парақшасын белгілеп, #БізБейбітшілікБалаларымыз #83МГ хэштегін белгілеулеріңізді сұраймыз.


 

«Құстарды сақта» тақырыбында үй жағдайында құстарға ұя жасау онлайн конкурсының
ЕРЕЖЕСІ

    Құстарды қорғауға, күтіп баптауға, оларға қамқорлық жасай отырып,  балалардың  отбасымен бірлесіп шығармашылық қабілеттерін жетілдіру мақсатында  «Құстарды сақта» атты онлайн конкурсын өткізеді. 
Ережеге сәйкес Конкурсқа: 6-17 жас аралығындағы оқушылар отбасымен  қатыса алады.
Жұмыс тақырыптары: «Құстарды сақта»,  «Құстар – біздің досымыз»
 Конкурстың негізгі бағыттары: Құстардың ұясы, жем сауыттары
Конкурс кезеңі:  06-15 сәуір аралығында өткізіледі.

Конкурстың қорытынды кезеңіне оқушылар жұмыстарын 16-17сәуір аралығында реттеліп, инстаграмм желісіне жүктеп @School_83_01 инстаграмм парақшысын белгілеп, # Құстардысақта #83МГ хэштегін белгілеулеріңізді сұраймыз. 





«Ұлы халықтың-ұлы Абайы » 

Абай Құнанбайұлының әндерін орындаудан оқушылар арасында онлайн конкурс

ЕРЕЖЕСІ

Мектеп оқушылары арасында Абай шығармаларын насихаттау, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, эстетикалық талғамдарын, тұлғалық сезім мәдениетін дамыту, ұлылыр поэзиясына, рухани мұрасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу мақсатында Абай Құнанбайұлының әндерін орындаудан онлайн конкурс өткізіледі.
Ережеге сәйкес Конкурсқа 6-17 жас аралығындағы мектеп оқушылары қатыса алады.
Абайдың Құнанбайұлының әндерін жатқа орындап, инстаграмм желісіне @School_83_01 инстаграмм парақшасын белгілеп, #ҰлыАбайға175Жыл  #83МГ  хэштегтерін жазып, жүктеңіз.
Конкурс кезеңі 06-24 сәуір аралығында өткізіледі.

 

Положение
конкурса  «Кибербезопасность»
1. Общие положения

1.1 Настоящее положение определяет порядок организации и проведения конкурса  «Кибербезопасность»
1.2 Организатором конкурса «Кибербезопасность»является ШГ№83 
2. Цель и задачи мероприятия конкурса  «Кибербезопасность»
Цель мероприятия состоит в том, чтобы сформировать у детей понимание структуры киберпространства, существующих угрозах пользователям Интернета, знание правил и норм, которые позволят обеспечить школьникам защиту своих личных данных в глобальной сети.
Задачимероприятия:
формирование представлений о существующих киберугрозах и правилах действий при встрече с ними в глобальной сети,
формирование умений соблюдать нормы информационной этики и права;
активизация внеклассной и внешкольной работы учащихся школы.
3. Условия участия в конкурсе  «Кибербезопасность»
3.1 В конкурсе  «Кибербезопасность» имеют право принимать участие обучающиеся 5 – 11 классов ШГ№83.
3.2 В рамках мероприятия проводится  конкурс на лучшие правила по теме, раскрывающей особенности кибербезопасности, которые  позволяют  раскрыть творческий потенциал детей и отразить их представления о киберпространстве. Работы отправляются онлайн на номер whats app:87789341110
Сроки. 30.03. - 05.04
4. Порядок проведения
4.1 По итогам конкурса активные участники награждаются грамотами
5. Контактные данные
Организационный комитет мероприятия: ШГ №83


Всем привет! Пока все мы на каникулах можно с пользой провести время!
" Бросай в желтый. Делай сам и научи других " передают от семьи к семье 
Запускаем челлендж видеороликов в Тик Токе


                    А, именно, принять участие в детском экологическом челлендже «Бросай в желтый. Делай сам и научи других»

Суть челленджа очень проста  Вы снимаете в Тик Токе видеоролик, как вы  ведёте разбор твёрдых бытовых отходов дома и скидываете видео в инстаграмм отмечая страницу @School_83_01. Дальше передаёте эстафету следующему своему однокласснику. Сроки с 27 марта по 15 апреля. Вместе мы сила. #раздельныйсбормусора #vпереработку #экология дома #экологиядетям

 







Тәрбие – халықтың ғасырлар бойы жинақтап, іріктеп алған тәжірибесі мен ізгі қасиеттерін жас ұрпақтың бойына сіңіру, баланың қоршаған ортадағы қарым-қатынасын, дүниетанымын, өмірге деген көз қарасын және соған сай мінез-құлқын қалыптастыру.

Тәрбиенің негізгі мақсаты – дені сау, ұлттық сана сезімі оянған рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті парасатты, ар ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттер қалыптасқан адамды тәрбиелеу.

Бүгінгі күннің талабына сай ұрпақ тәрбиесінің мазмұнын, әдіс-тәсілдерін және ұйымдастыру жүйесінің ірге тасын қалайтын негізгі қағидалар мыналар:

тәрбиенің мазмұны, оны жүзеге асыратын әдіс-тәсілдердің негізі – адамгершілік, имандылық, ізгілік, елжандылық

 

 

Мақсаты:

Тұлғаның Қазақстанның азаматы және патриоты ретінде рухани-адамгершілік қалыптасуына көңіл бөле отырып, барлық оқу процесінің тәрбиелік құрамдасын күшейту
 

Міндеттері:

Патриоттық сананы қалыптастыру; отбасылық құндылықтарды кеңінен насихаттау;
Рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру;
Құқықтық сананы қалыптастыру және дамыту;
жалпы адамзаттық қасиеттердің негізінде көп мәдениетті тұлғаны қалыптастыру;
Салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын қалыптастырудың кешенді, үздіксіз және тұрақты жүйесін құру.


Тәрбие жұмысының бағыттары:

 

 

1. Патриоттық сананы қалыптастыру

 

2. Рухани-адамгершілік даму

 

3. Этнос аралық толеранттылық пен қоғамдық келісімге тәрбиелеу

 

4. Құқықтық тәрбие

 

5. Салауатты өмір салтын қалыптастыру, спорттық қызметі

 

6. Жастар бастамаларын қолдау, Жасұлан, Жасқыран бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымы

 

               7. Отбасылық тәрбие мәдениетін қалыптастыру

 

8. Қыздарды тәрбиелеу

 

Тәрбие қалай қалыптасады?

 

 

Мектеп

Айналадағы орта Отбасы

Өзін-өзі тәрбиелеу

 

 

 

 
   

 

 

Бала құқығы

-Әлеуметтік қорғалуға құқығы

-Отбасында өмір сүру құқылы

-Әркімнің жеке өміріне қол сұғылмау құқығы

-Демалу

-Денсаулық сақтау

-Өмір сүру

-Білім алуға

-Жеке бас бостандығы

-Жеке меншік құқығы

 

 

 

 
   

 

 

 

 

 

Заң балаларды әр түрлі қолсұғушылықтан, оның қадір-қасиетін қорлаудан, бөтен адамдар мен жақын туыс адамдардың тарапынан болатын қиянаттардан қорғайды.

 

ҚР Конституциясымен ҚР бала құқықтары туралы заңмен

Бала құқығы

Бала құқықтары туралы ҚР неке және отбасы кодексімен қорғалады

Ковенциясымен

 

 

 
   

 

 

 

 

Күтілетін нәтижелер

Тәрбие жұмысының жоспарын жүзеге асыру қорытындысы бойынша күтілуде:

  • мен оқушы жастардың бос уақытын өткізуді қамтамасыз ету үшін тиімді тәрбие жүйесін құру күтіледі.
    -Олардың шығармашылық мүмкіндіктерін іске асыру.

-Қазақстандық патриотизмді, азаматтық сана-сезімді, жалпы мәдениетті, салауатты өмір салтын, өзін-өзі кәсіби анықтауды қалыптастыру күтіледі.

-Білім және тәрбие процесін іске асыруда ата-аналарды педагогтермен және балалармен бірлескен шығармашылық, бірлескен авторлық процеске тарту үшін ұштағанның өзара іс-қимылын қарастыратын тәрбие жұмысының жаңа нысандары мен технологиялары дамитын болады.

-Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық саны мейлінше төмендеуі.

 

 

 

Тәрбие жұмысының жүйесін жетілдіру.

№83 мектеп-гимназиясында тәрбие жұмысын жетілдіру мақсатында әлеуметтік жобаларды құрылып, бұл әлеуметтік жобаларды іске асырушы мектептің өзін-өзі басқару мүшелері, сонымен қатар, іске асыру арқылы негізгі бағыттарының өзара байланысын анықтап және жүйені құрастыру жұмыстары жүргізілді.

Әлеуметтік жобаларды іске асыру мен тәжірибе алмасу мақсатында 72 және 74 мектептермен бірігіп жасау жұмысы іске асуда. Құрылған әлеуметтік жобаларды іске асыруды оқушылар мен өзін-өзі басқару ұйымдарымен қадағалауға алынды.

№83 мектеп-гимназиясында тәрбие жұмысының негізгі бағыттары бойынша жұмыс жүргізіледі:

  • Патриотизм мен ұлттық құндылықтарды құрметтеу;
  • Рухани-адамгершілік тәрбие;
  • Спорттық-сауықтыру тәрбиесі;
  • Отбасылық тәрбиесі;
  • Көркем-эстетикалық тәрбие;
  • Интеллектуалдық тәрбие;
  • Экологиялық тәрбие;

 

Мектепте тәрбие жұмысының процесінде балалардың жазғы демалысын ұйымдастыруға көп мән беріледі.

- жазғы лагерь: сауықтыру, мектеп жанындағы;

- жазғы мектептік пәндер (сыныптар: медициналық, техникалық, тілдік);

- жауынгерлік патриоттық «Айбынды маусым» лагері;

- туған өлке тануда туристік экспедиция;

- робототехника мен менталды арифметика бойынша жазғы мектеп;

- Жекеменшік серіктестіктермен ұйымдастырылған спорттық секциялар мен үйірмелер.

Жазғы демалысты ұйымдастыру барысында ең бірінші ретте, оқушылармен жұмысына назар аударылады;

  • Бурабай сауықтыру лагерінде – жетімдер мен мүмкіндігі шектеулі балаларға,
  • палаталық лагерьге және де жауынгерлік патриоттық лагер «Айбынды маусым» - ата-ана қамқорлығынсыз қалған, азқамтылған отбасындағы балаларға;

 




№83 мектеп-гимназиясының 2018-2019 оқу жылындағы қараша айына арналған айлық жоспары бойынша өткізілген іс-шаралар есебі

 

Қараша айында жоспар бойынша іс-шараларға 1-11  сыныптар аралығында оқитын оқушылар, сынып жетекшілер қатысты. Ұстаздардың да қараша айында атқарып отырған еңбектері де зор. Бүгінгі таңда бала тәрбиесінде  орын алған проблемаларды шешу үшін тек педагогикалық емес, сондай-ақ ата-аналар  жұртшылығының күшін жұмылдыруды талап етіп отыр. Сынып жетекшілер ата-аналармен тығыз байланыста мектепішілк және сыныпта атаулы іс-шараларға қатыстырып, отыр.

Өткізілген іс-шалардың бірі «Құқықтық тәрбие беру» апталығының ашылуына жоспар даярланды. Қатысқан сыныптар 1-11 сыныптар. 11-11 сынып оқушыларына  арнайы жоспар бойынша тәрбие сағаттары өткізілді, мектеп инспекторы Р.Ғ. Арынгазиева мен тәрбие бөлімінің қызметкерлерінің қатысуымен «Заң алдында жауапкершілік» атты лекция, «Менің қояр сұрағым...» атты құқық қорғау инспекторларымен кездесу, «Ел қорғайтын мен болам!» атты әскери патриоттық тәрбие сағаттары өткізілді. Заңды білу, сыйлау, орындау керек туралы айтылып, танымдық мәліметтер берілді. Заң орындалып, заң біліп, оны қадірлеген адам және адамгершілік-рухани тәрбие  бойына сіңіп өскен адам ешқашан жамандыққа бармайтындығы туралы айтылып, біршама, бейнероликтер көрсетілді.

Келесі кезекте сынып жетекшілер отырысы, сынып жетекшілер жиынға қатысушылар ойларын ортаға салды және келесі сұрақтар талқыға түсті:

1.Айының басында 1 тоқсан бойынша өткізілген іс-шаралар қорытындысы, өткізілген жұмыстарға есеп берілді.

2. 1-желтоқсан Тұнғыш Президент күніне арналған іс-шараларын жоспарлап, бекітілді.

Жоспар бойынша келесі іс-шаралар, қыздар кеңесінің отырысы, жиынға қатысушылар келесі сұрақтар шешілді:

1.Дәрігерлермен сұқбат жүргізілді. 5-8 сынып оқушылар арасында.

2.Қыздардың жеке гигиенасы туралы дәріс өткізілді. «Тазалық, тәртіп» атты лекция.

Айының соныңда алдын-алу кеңесінің отырысы бойынша келесі сұрақтар талқыға түсті:

  1. Күзгі демалыс бойынша шаралар есебі.
  2. Мектепте тәртіп бұзған оқушылармен әңгіме жүргізіліп, тәртіп бұзған оқушылары туралы сынып жетекшілері мен  әлеуметтік педагогтың жүргізілген жұмыстары туралы есебі.
  3. «Тәртібі қиын» оқушыларды мектепішілік іс-араларға қатыстырылуы туралы, атқарылған жұмыстар бойынша анықтама.

Қараша айының жоспары бойынша сынып жетекшілердің өткізілген тәрбие сағаттары әр дүйсенбі сайын тексеріліп отырылды. Өзін-өзі басқару мүшелері мен тәрбие бөлімінің қызметкерлерімен  аптаның әр күнінде жоспарланған түрде үйірме жұмыстарын, оқушы тазалығын, оқушы күнделіктерін, кезекші жұмысын тексеріліп, қаралды.

Мектеп қызметкерлерімен қараша айында «Дені саудың – тәні сау» атты ақция өткізу жоспары жасалып, «Салауатты өмір салты» атты тақырыпта дәріс өткізілді.

Наркопост жетекшісі 9-11 сынып оқушыларымен жоспары бойынша «Нашақорлық – ұлттың қауіпсіздігі» атты дөңгелек үстел өткізілді.




 

111- телефон доверия для детей и подростков

 

С 1 марта в Казахстане в полном режиме начнет работать единый call-центр с номером 111 для оказания помощи детям, молодежи и родителям. Об этом сообщила уполномоченный по правам ребенка в РК, депутат мажилиса Загипа Балиева, передает корреспондентToday.kz.

«На данный момент действует телефон доверия для детей Казахстана — 111, но, учитывая то, что по нему обращаются все, было принято решение по расширению полномочий. Он уже прошел пилотный режим, и мы выявили спектр вопросов, с которыми обращаются казахстанцы. Сейчас идет внедрение дополнительных ответов, связанных с работой психологов других государственных органов. С 1 марта эта телефонная линия заработает и будет предоставлять консультации в полном объеме. Наши дети, молодежь и родители будут иметь возможность звонить в круглосуточном режиме и бесплатно по номеру 111 получить помощь и консультацию по любым вопросам», — рассказала Загипа Балиева.

Стоит отметить, что уполномоченный по правам детей в присутствии журналиста портала совершила звонок по номеру 111, где ей сообщили, что за минувшие сутки было принято около 300 звонков от казахстанцев.

Помимо этого, депутат озвучила идею внедрения ограничений на контент для подростков в рамках проекта «Киберщит Казахстана».

«Идет обсуждение Послания Главы государства, где дано задание создать „Киберщит Казахстана“. В рамках этого надо создать щит и для детей, подростков, молодежи и для всех нас. Защитить от проникновения терроризма, экстремизма, идей насилия и так далее», — добавила Балиева.

Что касается «групп и игр смерти», которые взволновали общественность, то, по словам парламентария, необходимо меньше говорить об этом и больше уделять внимание профилактике суицидов среди подростков.

«Нам надо сейчас всем обществом браться за решение такой задачи, когда ребенок должен быть занят в кружках, спортивных секциях. Он должен участвовать в тематических вечерах, непосредственно с ровесниками обсуждать другие проблемы – экологии, развития нашей страны, воспитания патриотизма, взаимовыручки, поддержки. Это те человеческие ценности, которые у нас есть в обществе и которые мы сохраняем. Их нужно культивировать и детям преподносить в такой форме, где дети сами принимают активное участие – помогают старикам, животным, друг другу, принимают участие в субботниках, терпеливо и бережно относятся к детям, у которых повышенные потребности. На это мы должны обратить внимание», – отметила детский омбудсмен.

В этом плане, по словам депутата, позитивный опыт имеется в Алматы и Астане, где Центры поддержки семьи и детства планируют решать эти вопросы совместно с НПО.

Напомним, в ходе правительственного часа в Мажилисе Парламента РК глава МВД 0предложил обязать владельцев социальных сетей хранить в Казахстане информацию об отечественных пользователях или обязать соцсети работать только через казахстанских провайдеров. Эти меры по мнению полицейских, позволят обезопасить детей и подростков от опасных групп в социальных сетях.

 

  1. Актуализация вопроса функционирования Национального телефона доверия и возможности получения экстренной консультативной, психологической и юридической помощи в случае необходимости для детей и молодежи, а также для участников республиканской информационной кампании «Доверие 111».
  2. Формирование представлений детей о жизненных ситуациях, которые требуют обязательного обращения за помощью.
  3. Информирование детей о работе телефона доверия. Формирование доверия кэкстреннойслужбе «111».

Особенности информационной кампании:

Экстренная служба (телефон доверия) «111» для детей и молодежи Казахстана созданав ноябре 2016 годапо инициативе Уполномоченного по правам ребенка Республики Казахстанпри поддержке Правительства Республики Казахстан, Представительства Детского фонда ООН ЮНИСЕФ в Казахстане, Международной тюремной реформыPRI.

При звонке на номер «111» из любого населенного пункта Республики Казахстан со стационарных или мобильных телефонов дети, подростки и их родители, иные граждане могут получить экстренную помощь.

Конфиденциальность, доступность и бесплатность – три основных принципа работы экстренной службы111.

За 10 месяцев 2017 года операторами экстренной службы обработано7042 классифицированныхобращений(всего поступило 1 млн.743 тыс. 471 звонков).На 4 102 обращенийданы ответыоператорами. В основном это были вопросы информационного и справочного характера по вопросам защиты прав детей. Для удовлетворения информационных и консультационных запросов операторами экстренной службы используется База знаний (свод необходимой информации: законодательство по вопросам охраны прав детей, справочные данные и т.д.). Психологами экстренной службы оказана психологическая помощь 2 229 обратившимся (вопросы: беременность, личностные проблемы, суицидальные настроения, травмирующие события, злоупотребление веществами). Предотвращены 111 случаев суицида, 42 случая жестокого обращения с детьми, оказана психологическая поддержка 7 детям, подвергшимся сексуальному насилию со стороны взрослых.

Юристами телефона доверия даны консультации по 711 обращениям. Обратившимся разъяснялись нормы, требования действующего законодательства, порядок обжалования действий (бездействия) должностных лиц, предлагались пути разрешения возникших спорных ситуаций, оказывалось содействие в составлении исковых заявлений и др.


 

Бекітемін

№83МГ директоры

С.Е. Теменова

 

№83 мектеп-гимназиясында ата-аналар жиналысының кестесі

2017-2018 оқу жылы

 

Тақырыбы

мерзімі

1

Мектептің ішкі ережелерімен таныстыру, 2017-2018 оқу жылындағы жаңа бағдарламалар

5 қыркүйек

2

ҰБТ туралы. 1,5 сынып оқушыларының бейімделуі. 1 тоқсан қорытындысы

27 қазан

3

Өзін-өзі басқару мүшелерінің есебі.

2 тоқсан қорытындысы

22 желтоқсан

4

3 тоқсан қорытындысы. 4 тоқсанға дайындық. Оқушылардың біліктілігі мен білімі

16 наурыз

5

Қорытынды есеп. Мектеп формасы туралы ақпараттар

18 мамыр

 

ТІЖО Сейдахметова Т.С. 87029509755


 

                                                     Бала құқығы туралы Конвенциясы

Конвенция –0-ден 18 жасқа дейінгі барлық балаларға қатысты халықаралық заңы бар құжат. Конвенция 1989 жылы 20 қарашада қабылданды. Бала құқығы туралы Конвенциясы ҚР 1994 жылы 11 қарашада заңдық күшіне енді.

Бала құқығы туралы Конвенциясы

1 бап
Әрбір адам 18 жасқа дейінгі Конвенцияда ұсынылған барлық құқықтарды 18 жасқа дейінгі балалар қолдана алады.

2 бап
Әрбір баланың осы Конвенциямен көзделген, оның ата-анасының немесе қамқоршысының қандай да бір кемсітушіліксіз нәсіліне, түр-түсіне, жынысына, тіліне, дініне, саяси немесе өзге де сенім-нанымдарына, ұлттық, этникалық немесе әлеуметтік шығу тегіне, мүліктік жағдайына, баланың денсаулығының және туылуының жай-күйіне немесе өзге де жағдайларына қарамастан, барлық құқықтарын құрметтейді және қамтамасыз етеді.

3бап
Балаларға қатысты қолданылатын іс-әрекеттердің, оларды әлеуметтік қамсыздандыру мәселелерімен айналысатын мемлекеттік немесе жеке мекемелердің, соттардың, әкімшілік немесе заң шығарушы органдардың қабылдағанына қарамастан, бәрінде де ең бірінші кезекте баланың мүдделерін барынша толық қамтамасыз етуге көңіл бөлінеді.

4-бап
Қатысушы мемлекеттер осы Конвенцияда танылған құқықтарды жүзеге асыру үшін барлық қажетті заң шығарушы, әкімшілік және басқа да шараларды қабылдайды. Экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтарға қатысты қатысушы мемлекеттер мұндай шараларды мүмкіндігінше өздерінде қолда бар ресурстарды пайдалана отырып, қажет болған жағдайда, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде қабылдайды.

5-бап
Қатысушы мемлекеттер ата-аналардың және тиісті жағдайларда кеңейтілген отбасы немесе қауымдастық мүшелерінің, жергілікті салт-дәстүрімен көзделгендей, қамқоршылардың немесе баланың дамып келе жатқан қабілеттеріне сәйкес және осы Конвенциямен танылған құқықтарды жүзеге асыруда балаға тиісті түрде басшылық жасап және жетекшілік ететін, бала үшін заң бойынша жауапты басқа да адамдардың жауапкершілігін, құқықтары мен міндеттерін құрметтейді.

6-бап
Қатысушы мемлекеттер әрбір баланың өмір сүруге деген ажырамас құқығы бар екенін таниды.Қатысушы мемлекеттер барынша мүмкін дәрежеде баланың тірі қалуын және денсаулығының мықты болып өсуін қамтамасыз етеді.

7-бап
Бала туылған бетте тіркеуге алынады және туылған сәттен бастап оның есімі қойылып, азаматтық алуға құқығы бар, сондай-ақ мүмкіндігінше өзінің ата-аналарын білуге және олардың қамқорлығына ие болуға құқылы.

8-бап
Қатысушы мемлекеттер заңмен көзделгеніндей, баланың жеке басының даралығын, бұған азаматтығын, есімін және отбасылық байланыстарын сақтау құқығын қоса алғанда, оған заңсыз араласуға жол бермей, құрметтеуге міндеттенеді.

9-бап
Қатысушы мемлекеттер сот шешіміне сәйкес құзыретті органдар қолданыстағы заңға және рәсімдерге сәйкес баланың ең қажетті мүдделері үшін оны ата-анасынан айыру қажет екендігін анықтаған жағдайларды қоспағанда, бала өзінің ата-анасымен өздерінің тілегіне қарсы айырылыспауын қамтамасыз етеді. Мұндай анықтама сол немесе өзге бір нақты жағдайда, мысалы, ата-анасы балаға мейрімсіздік танытқан немесе оған қамқорлық жасамаған, не болмаса ата-анасы бөлек тұрып жатқан және баланың тұрып жатқан жеріне қатысты шешім қабылдау қажет болғанда керек болуы мүмкін.

10-бап
Ерекше бір жағдайларды қоспағанда, ата-анасы әртүрлі мемлекеттерде өмір сүріп жатқан бала тұрақты негізде ата-анасының екеуімен де жеке қарым-қатынастар және тікелей байланыстар орнатуға құқылы.

11-бап
Қатысушы мемлекеттер балалардың шетелге заңсыз жөнелтілуіне және қайтарылмауына қарсы күрес үшін шаралар қабылдайды.

12-бап
Қатысушы мемлекеттер өз ой-пікірін жеткізуге қабілетті балаға оған қатысты барлық мәселелер бойынша осы ой-пікірлерді еркін білдіру құқығын қамтамасыз етеді, бұл ретте баланың жасына және өсіп-жетілуіне сәйкес баланың ой-пікіріне тиісті түрде назар аударылады.

13-бап
Бала өз пікірін еркін білдіруге құқылы; бұл құқыққа шекараларға қарамастан ауызша, жазбаша немесе басылым нысанында, көркемөнер шығармасы нысанында не болмаса баланың өз таңдауы бойынша басқа да құралдардың көмегімен әр түрлі ақпарат пен идеяларды іздеу, алу және беру еркіндігі кіреді.

14-бап
Қатысушы мемлекеттер баланың ойлау, ар-ұждан және дін бостандығына деген құқығын құрметтейді.

15-бап
Қатысушы мемлекеттер баланың қауымдастыққа бостандық және бейбіт жиналыстарға бостандық құқығын таниды.

16-бап
Бірде бір бала оның жеке өміріне, отбасылық өміріне, баспанасына қол сұғылмау немесе хат жазысып-алысу құпиясына не болмаса оның ар-намысы мен абыройына заңсыз араласушылықты болдырмау құқығын жүзеге асыруда ерікті түрде немесе заңсыз араласу объектісі бола алмайды.

Бала осындай араласу немесе қол сұғушылықтан заңның қорғауына құқылы.

17-бап
Қатысушы мемлекеттер бұқаралық ақпарат құралдарының маңызды рөлін таниды және баланың әр түрлі ұлттық және халықаралық материалдар көзіне, әсіресе баланың әлеуметтік, рухани және моралдық тұрғыдағы рухани ізгілігіне, сондай-ақ тән және психикалық жағынан салауатты дамуына жәрдемдесуге бағытталған материал көздеріне деген бостандығын қамтамасыз етеді.

18-бап
Қатысушы мемлекеттер ата-анасының екеуінің де баланың тәрбиесі мен дамуы үшін ортақ және бірдей жауапкершілігін тану қағидаттарын қамтамасыз ету үшін барлық мүмкін күш-жігерлерді қабылдайды. Ата-анасы немесе тиісті жағдайларда заңды қамқоршылары баланың тәрбиесі мен дамуы үшін негізгі жауапкершілікті мойнына алады. Баланың ең қажет мүдделері олардың негізгі қамқорлығының мәні болып табылады.

19-бап
Қатысушы мемлекеттер баланың тәніне жасалатын немесе психологиялық түрдегі зорлық-зомбылықтың, қорлау немесе теріс қылықтардың барлық нысандарынан, қамқорлықтың жоқ болуынан немесе немқұрайлы қараудан, дөрекі қараудан не болмаса пайдаланудан, ата-анасының, заңды қамқоршыларының немесе балаға қамқорлық жасаушы басқа адамның нәпсіқұмарлық қиянатынан қорғау мақсатында барлық заңды, әкімшілік, әлеуметтік және ағартушы шараларын қабылдайды.

20-бап
Отбасы ортасынан уақытша немесе біржола айырылған немесе өзінің ең қажетті мүддесі үшін мұндай ортада қала алмаған бала, мемлекет тарапынан көрсетілетін ерекше қорғау мен көмекті пайдалануға құқылы.

21-бап
Бала асырап алу жүйесі болуын мойындайтын және/немесе оған рұқсат беретін қатысушы мемлекеттер баланың ең қажетті мүдделері бәрінен бұрын ескеріліп отыруын қамтамасыз етеді

22-бап
Қатысушы мемлекеттер, босқын дәрежесіне ие болғысы келген немесе қолданылып жүрген халықаралық немесе ішкі құқық және рәсімдерге сәйкес босқын болып саналатын балаға, мейлі оны ата-анасы немесе кез келген басқа адам ертіп жүрсе де, немесе оларсыз жүрсе де, осы Конвенцияда және адам құқығы жөніндегі халықаралық басқа да құжаттарда немесе гуманитарлық құжаттарда баян етілген құқықтарды пайдалануда осы құжаттарға қатысушы болып табылатын аталған мемлекеттер тиісті қорғау және гуманитарлық көмек көрсетуді қамтамасыз ететін қажетті шаралар қолданады.

23-бап
Қатысушы мемлекеттер ақыл-есі немесе денсаулығына қатысты жарымжан бала оның қадір-қасиетін қамтамасыз етіп, өзіне деген сенімділігін арттырып және қоғамдық өмірге белсене араласуына жәрдемдесетін жағдайларда толыққанды және лайықты өмір сүруі қажет екенін мойындайды.

24-бап
Қатысушы мемлекеттер баланың неғұрлым жетілдірілген денсаулық сақтау жүйелері қызметімен, науқастарынан емдеу мен денсаулығын қалпына келтіру құралдарымен пайдалану құқығын мойындайды. Қатысушы мемлекеттер бірде-бір бала медицина жүйесінің мұндай қызметіне қол жеткізу құқығынан айырылып қалмауын қамтамасыз етуге ұмтылыс жасайды.

25-бап
Қатысушы мемлекеттер құзыретті органдар күтім жасау мақсатында біреудің қамқорлығына берген баланың құқығын мойындайды, оны қорғау немесе денсаулығы немесе психикалық емдеу, балаға берілетін кезендік емдеу бағасы, басқа да балаға қамқорлық жасауға байланысты шарттар туралы құқықты мойындайды.

26-бап
Қатысушы мемлекеттер әлеуметтік сақтандыруды қоса алғанда, әрбір баланың әлеуметтік қамтамасыз ету игіліктерін пайдалану құқығын таниды және бұл құқықты толық жүзеге асыруға қол жеткізу үшін ұлттық заңнамаға сәйкес қажетті шаралар қабылдайды.

27-бап
Қатысушы мемлекеттер әр баланың дене бітімі, ақыл-есі, рухани, имандылық және әлеуметтік тұрғыдан қажетті өмір денгейіне құқығын мойындайды.

28-бап
Әр бір баланың білім алуға құқығылы. Бастаушы білім тегін және міндетті болуы керек, жалпы білім және кәсіби біліммен қатар орта білімнің барлық түрінің дамуын ынталандырып, оған барлық балалардың қолы жетерліктей болуы керек.

Мемлекеттер оқушылардың мектепке тұрақты баруын қадағалап байқау керек.

29-бап
Білім беру мекемелері баланың жеке тұлға ретінде дамуына, баланың бойындағы дарынын және ақыл-есін, дене бітімдік қабілеттерін барынша толық дамыту керек; ата-анасын, төл мәдениетінің құндылықтарын, тілін және құндылықтарын, өзі тұрып жатқан мемлекеттің және өзі туған елінің ұлттық құндылықтарын, сондай-ақ басқа өркениеттерді құрмет тұтуы керек.

30-бап
Этникалық, діни немесе тілі жөнінен немесе жергілікті халық адамдары жөнінен азшылық болған мемлекеттерде, сондай-ақ азшылық топқа немесе жергілікті халыққа жататын бала өз тобының басқа мүшелерімен бірге өз мәдениетін пайдалану, өз дінін тұтынып, оның салт-жораларын ұстану және ана тілінде сөйлеу құқығынан айырылмауға тиіс.

31-бап
Баланың тынығуға және мәдени демалуға, өз жас мөлшеріне лайық түрлі ойындар мен көңіл көтеру шараларына қатысуға, мәдени өмірге еркін араласып, өнер мен айналысуға құқығы бар.

32-бап
Қатысушы мемлекеттер әр баланың денсаулығына қауіп төндіретін жұмыстардан қорғау керек. Жұмыс баланың денсаулығына зиян немесе білім алуына кедергі болмау керек.

33-бап
Қатысушы мемлекеттер балаларды тиісті халықаралық шарттарда белгіленгендей есірткі құралдары мен психотроптық заттарды заңсыз қабылдаудан қорғау, сондай-ақ осындай заңға қарсы заттарды өндіруге және олардың саудасына балаларды пайдалануға жол бермеу үшін тиісті заң шығарушылық, әкімшілік, әлеуметтік шараларды, сондай-ақ, білім беру саласындағы шараларды қоса алғанда, барлық қажетті шараларды қабылдайды.

34-бап
Қатысушы мемлекеттер баланы нәпсіқұмарлық қанаудың және нәпсіқұмарлық азғырудың барлық түрінен қорғау керек

35-бап
Қатысушы мемлекеттер балаларды ұрлау, бала саудасына немесе балаларды кез келген мақсатпен және кез келген түрде контрабандалау әрекеттеріне жол бермеу үшін ұлттық, екі жақты және көп жақты деңгейде шаралар қолдану керек.

36-бап
Қатысшы мемлекеттер бала әл-ауқаты аспектісіне залал келтіретін қанаудың басқа да барлық нысандарынан қорғау керек.

37-бап
Қатысушы мемлекеттер ешбір баланың азапталмауын, немесе оның қадір-қасиетін қорлайтындай адамшылыққа жатпайтын қатыгездік жолмен жәбірленбеуін немесе жазаланбауын, бас бостандығынан заңсыз немесе еріксіз айырмалуын қамтамасыз етеді.

Бас бостандығынан айырылған әр бала өз отбасымен хат жазысу және жүздесу арқылы байланыс орнатуға құқылы және еш кідіріссіз құқықтық және басқа да тиісті көмекке қол жеткізуге, сондай-ақ сот немесе басқа да құзыретті, тәуелсіз және әділетті органдар алдында өз бас бостандығынан айырылу заңдығына дауласуға құқығын және де олар осындай кез келген іс
жүргізу әрекеттерге қатысты шешімін кейінге қалдырмай қабылдауларын талап ету баланың құқығы бар.

38-бап
Қатысушы мемлекеттер жасы 15-ке толмаған балалардың соғыс
қимылдарына тікелей қатыспауын қамтамасыз ету үшін қолдан келгеншаралардың бәрін қабылдайды.

39-бап
Қатысушы мемлекеттер кез келген кемсітудің, қиянат көрсету мен қанаудың, азаптаудың немесе қадір-қасиетті қорлайтындай адамшылыққа жатпайтын қатыгездік жолмен жәбірлеудің немесе жазалаудың, сондай-ақ қарулы қақтығыстың құрбаны болған баланың жан-тәні мен психологиясын сауықтыруға, оның әлеуметтік реинтеграциялануына септігін тигізетін қажетті шаралардың бәрін қолданады. Мұндай сауықтыру мен реинтеграция баланың денсаулығын, өзіне деген құрметті, қадір-қасиетін қамтамасыз ететін жағдайда жүзеге асырылуға тиіс.

40-бап
Қатысушы мемлекеттер қылмыстық заңды бұзды деп саналған, заңды бұзғанына кінәлі деп айыпталған немесе танылған әрбір баланың жас шамасы, оның реинтеграциялануға және қоғамда пайдалы рөл атқаруға ниеті ескеріліп, жеке басының қадір-қасиеттілігі мен маңыздылығына сенім тудыратын, басқа адамдардың құқықтары мен негізгі бостандықтарына деген құрметті арттыратын қатынасқа құқығы бар екендігін мойындайды.

41-бап
Осы Конвенциядағы ешнәрсе бала құқықтарының жүзеге асырылуына зор үлес қосатын кез келген ережелерді қозғамайды және олар қатысушы мемлекеттердің заңының немесе осы мемлекетке қатысты атқарылып жатқан халықаралық құқық нормаларының құрамында бола алады.

42-54 бап
Қатысушы мемлекеттер тиісті және пәрменді құралдарды пайдалана отырып, Конвенцияның қағидаттары мен ережелері жөнінде ересектерді, сондай-ақ балаларды да, кеңінен таныстырып, хабардар етіп отыруға міндеттенеді.



 

№83 мектеп-гимназиясының 2017-2018 оқу жылындағы

Желтоқсан айына арналған айлық есебі

 

Желтоқсан айының 2-сі тәрбие жұмысының айлық жоспарына сәйкес 1-желтоқсан Халықаралық СПИД-ке қарсы күніне орай 9 сыныптар арасында «Салауатты өмір салтын қолдайық» атты қабырға газеттерінің көрмесі өтті.

5 желтоқсан айында «Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы» ҚР Заңның ережелерін түсіндіру туралы 10 сыныптар арасында мектеп инспекторы Арынгазиева Р.Г., тәрбие ісінің орынбасары Сейдахметова Т.С. қатысуымен семинар өткізілді. 9 желтоқсан күні «Балалар құқығы туралы конвенция» бала құқығын қорғау, балаға өз құқығын түсіндіру мақсатында 5-6 сынып оқушылары арасында дәріс, ұйымдастырылды. Қатысушы сыныптар – 5-6 сыныптар.

6-15 желтоқсан аралығында 10-11 сыныптармен «Алаш ардақтыларының үміті» Алашорда қайраткерлеріне 100 жылдығына орай онкүндік іс-шаралары ұйымдастырылды. 11-15 желтоқсан аралығында 8 сыныптармен «Менің ҚАЗАҚСТАНЫМ» қабырға газеттері шығарылды.

12-17 желтоқсан айында 1-11 сыныптармен «Тәуелсіз ту астында» онкүндігі ұйымдастырылды. Тәуелсіздік күніне арналған арнайы жоспар құрылып, жоспар бойынша іс-шаралар ұйымдастырылды.

Салауатты өмір салтын ұстану, оқушылардың спортқа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында 1-4 сыныптарда «Көңілді старт» сайыстар өткізілді.

14 желтоқсан Тәуелсіздіктің 26 жылдығына орай 5-6 сыныптармен «Тәуелсіздік толқындары» атты патриоттық әндер сайысы өтті. 12 желтоқсан «Тәуелсіз еліме – 26 жыл!» «Жас Ұлан» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымына 2-4 сынып оқушыларының Жас Қыран қатарына қабылдау салтанатты қабылдау рәсімі, 15 желтоқсан «Тәуелсіз еліме–26 жыл!» Жасұлан ұйымына салтанатты қабылдау рәсімі ұйымдастырылды. Жасқыран ұйымына 120 оқушы қабылданса, Жасұлан ұйымына 80 оқушы қабылданды.

25-26 желтоқсан күндері 1-11 сыныптарда «Жаңа жыл» мерекесі өткізілді. Жаңа жылдық шыршаға арнаулы театрланға қойылымдар қойылып, арнайы әртістер шақырылды.

Тәрбие беруде сынып жетекшінің, ата-ананың және мектептегі әр түрлі мамандардың алар орны ерекше. Осы тұрғада, мектебімізде қыркүйек айынан бері жұмыс істеп келе жатқан қыздар кеңесі, алдын алу кеңесі, ата-аналар комитеті, Жас Ұлан ұйымының кеңесі, өзін-өзі басқару ұйымының кеңестері ұйымдастырылып жұмыстар жүргізіліп жатыр.

5 желтоқсан күні сынып жетекшілері отырысы ұйымдастырылып 1-желтоқсан Тұңғыш Президент күніне орай өткізілген жұмыстарға есеп тыңдалып, 16-желтоқсан Тәуелсіздік күніне арналған дөңгелек үстел өткізілді. 22 желтоқсан күні Қыздар кеңесінің отырысы «Еліміздің рәміздері» атты тақырыпта дөңгелек үстел өткізілді. 23 желтоқсан күні 8 сыныптарға арналған «Нашақорлық індет» дәрігерлермен сұқбат ұйымдастырылды. 24 желтоқсан күні алдын-алу кеңесінің отырысы өткізілді. «Тәртібі қиын» оқушылармен іс-шара және мектепте тәртіп бұзған оқушылармен әңгіме жүргізілді. Сонымен қатар, тәрбие бөлімінің ұйымдастыруымен «Баланы тәрбиелеудегі отбасының орны» атты ата-аналар комитетіне дәріс және «Бірінші көргеннен маххабат бола ма?» атты диспут өтті.

Желтоқсан айының соңында мектеп оқушыларын қалалық жаңа жылдық шыршаға апару, өмір қауіпсіздіктерін қорғау жұмыстары жүргізілді.

Сонымен қатар, ай бойы күн сайын күнделікті оқушылардың сабаққа келуін тексеру жүргізіліп, арнайы журналға белгіленіп отырады. Аптаның әр бейсенбі күні үйірме жұмысы тексеріліп, кесте бойынша өтуі қадағаланады. Сейсенбі күні оқушы тазалығын тексеріліп, сәрсенбі күні оқушы күнделіктері тексерілді. Жұма күні кезекші сыныптар жұмысын тексерілсе, әр дүйсенбі күні өткен аптаға қорытынды жасап, «Кезекші дауысы» апталық газет шығарылды, жиында ақпарат тыңдалды. Сенбі күні «Жасұлан» оқушылар ұйымының отырысы ұйымдастырылып отырады.

 

Т.С. Сейдахметова







 

1-11 сынып оқушыларына «Мектепке қауіпсіз жол» атты дәріс оқылуы бойынша анықтама

2017-2018 оқу жылы

 

2017 жылдың қыркүйектің 4-5 күндері 1-11 сынып оқушыларымен «Мектепке қауіпсіз жол» атты іс-шарасы өткізілді. Іс-шара мектеп акт залында өткізілді. Ал, бастауыш сыныптары үшін оқу кабинеттерінде өткізілді. Қарасытырылған мәселелер:

  1. Мектепке апарар қауіпсіз жол
  2. Бала құқығы
  3. Мектептішілік ережелер

Дәрісті мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары Т.С. Сейдахметова, А.Ж. Тақсамбай және мектеп инспекторы Р.Ғ. Арынгазина оқыды.

 

 

ДТІЖО Сейдахметова Т.С.




 

ҚазақстанРеспубликасындағыБаланыңҚұқықтарытуралы

 

Осы Заңбалалардықоғамдағытолымдыөмiргедаярлау, олардыңқоғамдықмәнiбар жәнешығармашылықбелсендiлiгiндамыту, әлемдiкөркениеттiңжалпыадамзатқатәнқұндылықтарынегiзiндеолардыжоғарыимандылыққасиеттерге, елжандылық пен азаматтыққатәрбиелеу, олардыңбойындаұлттық сана-сезiмдiқалыптастырупринциптерініңбасымдығынасүйенiп, баланыңҚазақстанРеспубликасыныңКонституциясындакепілдiкберiлгеннегiзгiқұқықтары мен мүдделерiнiскеасыруғабайланыстытуындайтынқатынастардыреттейдi.

2-тарау. Балалармүддесінкөздейтінмемлекеттіксаясат
6-бап.Балалармүддесiнкөздейтiнмемлекеттiксаясаттыңмақсаттары
1. Қазақстан Республикасының балалар мүддесiн көздейтiн мемлекеттiк саясатының мақсаттары:
1) балалардың құқықтары мен заңды мүдделерiн қамтамасыз ету, оларды кемсiтушілікке жол бермеу;
2) балалардың құқықтары мен заңды мүдделерiнің негiзгi кепiлдiктерiн нығайту, сондай-ақ құқықтары бұзылған жағдайларда оларды қалпына келтiру;
3) бала құқықтары кепілдiктерiнiң құқықтық негiздерiн қалыптастыру, баланың құқықтары мен заңды мүдделерiн қорғау жөнiндегi тиiстi органдар мен ұйымдар құру;


4) балалардың дене бiтiмi, интеллектуалдық, рухани және имандылық тұрғысынан дамуына, олардың бойында елжандылық, азаматтық және бейбiтшiл сезiмдердi тәрбиелеуге, сондай-ақ баланың жеке адами тұлғасының қоғам мүддесi, мемлекет халықтарының дәстүрлерi, ұлттық және әлемдiк мәдениет жетiстiктерiне қолжеткiзуi үшiн мүмкіндiктерiн ашуға жәрдемдесу;
5) кәмелетке толмағандардың құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетiн қалыптастыру жөніндегi нысаналы жұмысты қамтамасыз ету болып табылады.
2. Балалар мүддесiн көздейтiн мемлекеттiк саясат мемлекеттi коргандар қызметiнiң басым саласы болып табылады және:
1) баланың құқықтарын заң тұрғысынан қамтамасыз етуге;
2) балаларға толымды тәрбие берудi, олардың құқықтарын қорғауды оларды қоғамға толымды өмiр сүруге дайындауды қамтамасыз ету мақсатында отбасын мемлекеттiк қолдауға;
3) аймақтық ерекшелiктердi ескере отырып, балалардың өмiрiн жақсартуға бағытталған мемлекеттiк ең төменгi әлеуметтiк стандарттарды белгiлеуге және сақтауға;
4) баланың құқықтары мен заңды мүдделерiн бұзғаны, оған зиян келтiргенi үшiн лауазымды тұлғалардың, азаматтардың жауаптылығына;
5) баланың құқықтары мен заңды мүдделерiн қорғау жөнiндегi функцияларды жүзеге асыратын қоғамдық бiрлестiктер мен өзге де ұйымдарды мемлекеттiк қолдауға негiзделген.

3-тарау. Баланың негізгі құқықтары мен міндеттері

 

9-бап.Баланыңдаралықерекшелiккежәнеонысақтауғақұқығы
Әрбiрбалатуғансәтiненбастапаты, әкесiнiңаты, тегi, ұлтыжәнеазаматтығыболуынақұқылы, алҚазақстанРеспубликасыныңзаңактiлерiндекөзделгенжағдайлардаолардысақтауғақұқылы.


10-бап.Баланыңөмiрсүруге, жекебасыныңбостандығына, қадiр-қасиетiнежәнежекеөмiрiнеқолсұғылмауғақұқығы
1. Әрбiрбаланыңөмiрсүруге, жекебасыныңбостандығына, қадiр-қасиетiнежәнежекеөмiрiнеқолсұғылмауғақұқығыбар.
2.
Мемлекетбаланыңжекебасынаешкiмнiңтиiспеуiнқамтамасызетедi, онытәнiнжәне (немесе) жанынжәбiрлеуден, адамдыққадiр-қасиетiнқатыгездiкпен, дөрекiлiкпенқорлаудан, кемсiтуден, жыныстыққатынассипатындағыәрекеттерден, баланықылмыстықiс-әрекеткежәнеқоғамғажатәрекеттержасауғатартудан, жәнеоныадамменазаматтыңҚазақстанРеспубликасыныңКонституциясындабекiтiлгенқұқықтарыменбостандығынақысымжасаудыңөзгедетүрлерiненқорғаудыжүзегеасырады.


11-бап. Баланыңсөзжәнеар-ожданбостандығына, ақпаратқа, қоғамдықөмiргеараласуғақұқығы
1. Әрбiрбаланыңсөзбостандығынажәнеөзпiкiрiнайтуға, ар-ожданбостандығына, өзiнiң қоғамдық белсендiлiгiн дамытуға, жасына сәйкес  ақпарат алуға жәнеонытаратуға, қоғамдық бiрлестiктерге, сондай-ақ басқадакоммерциялық емес ұйымдардың нысандарына және Қазақстан Республикасының заңдарымен рұқсат етiлген бейбiт жиналыстарға өз еркiмен қатысуға құқығыбар.
2.
Мемлекеттiк органдар балалардың жеке адами тұлғасын, олардың шығармашылық бейiмдiлiгiн, әлеуметтiк белсендiлiгiн, ғылыми, техникалық және көркем шығармашылығын дамытуды, олардың интеллектуалдық меншiгiн қорғауды, балалардың өмiрi менденсаулығын сақтауды, қоршаған табиғи ортаны, тарихпенмәдениет ескерткiштерiн қорғауды өзiне мақсат тұтатын, қайырымдылық iстерiне қатысатын, мәдени және спорттық өмiрге қатысуға тартатын, демалысты ұйымдастыратын қоғамдық ұйымдарға жәрдемдеседi.

 




 

Права и обязанности

несовершеннолетних

  • друг, ты, наверное, знаешь, что когда тебе исполнится 18 лет, жизнь станет, сложна от гражданских, трудовых, административных, семейных и других обязанностей, возросшей ответственности перед обществом и государством. Но знаешь ли ты, что даже сейчас, будучи несовершеннолетним, ты имеешь не только права..

ПОМНИ:ЧЕМ БОЛЬШЕ ТЫ ЗНАЕШЬ О СВОИХ ПРАВАХ И ОБЯЗАННОСТЯХ, ТЕМ МЕНЬШЕ БУДЕТ ВЕРОЯТНОСТЬ ТВОЕГО ПОПАДАНИЯ В СЛОЖНУЮ ЖИЗНЕННУЮ СИТУАЦИЮ.

  • правовой статус: права, обязанности и ответственность от рождения до достижения совершеннолетия

    Правовой статус - это е положение в мире права.

По мере взросления Вы получаете новые возможности, набираетесь опыта, а, значит, приобретаете новые права, обязанности, ответственность - меняется Ваш статус,

РЕБЕНКОМ ПРИЗНАЕТСЯ ЛИЦО, НЕ ДОСТИГШЕЕ ВОЗРАСТА ВОСЕМНАДЦАТИ ЛЕТ (СОВЕРШЕННОЛЕТИЯ)

 


 

ПРАВИЛА

поведения в школе.
 

РЕБЕНКОМ ПРИЗНАЕТСЯ ЛИЦО, НЕ ДОСТИГШЕЕ ВОЗРАСТА ВОСЕМНАДЦАТИ ЛЕТ (СОВЕРШЕННОЛЕТИЯ)

 

  1. Каждый учащийся должен приходить в школу за 10 минут до звонка на первый урок.
  2. Все учащиеся после звонка должны занять свои места за партой.
  3. Опоздавшие на урок ученики должны, войдя в класс, извиниться за опоздание, спросить разрешения у учителя занять свое рабочее место.
  4. Учащийся на уроке поднимает руку, а после разрешения учителя, должен встать из-за парты и задать вопрос или ответить.
  5. При входе в класс директора, завуча или другого учителя, учащиеся должны встать, прекратив свою работу.
  6. Урок считается законченным после того, как учитель сказал: «Урок окончен! Можно идти на перемену!»
  7. На уроках запрещается подсказывать или мешать отвечать другим ученикам.
  8. Если ученик пропустил день, то оправдательным документом может быть записка от родителей, если больше – требуется справка от врача.
  9. На уроке физкультуры учащиеся должны быть в спортивной форме, освобожденные от занятий по состоянию здоровья на уроке присутствуют.
  1. Во время перемен необходимо выходить из класса в коридор, не бегать, не кричать. Все учащиеся должны бережно относиться к школьному имуществу, вещам своих товарищей 
  2. В случае порчи какого-либо имущества восстановление производится за счет родителей учащегося.


 

ПРАВИЛАДРУЖБЫ
 

  1. Помогай товарищу, если умеешь что-то делать – научи его.
  2. Если товарищ попал в беду, помоги ему, чем можешь.
  3. Делись с товарищем, играй так, чтобы самое лучшее хотелось отдать другу.
  4. Останови товарища, если он делает что-то плохое.
  5. Умей радоваться успехам товарища.
  6. Умей спокойно принять советы и помощь от других ребят.

Для вас, родители!

Обязанности родителей по воспитанию детей

В соответствии с Конвенцией о правах ребенка, дети имеют право на особую защиту и помощь. Ребенок имеет право на воспитание своими родителями, обеспечение его интересов, всестороннее развитие, уважение его человеческого достоинства.

Создание родителями в семье условий, обеспечивающих достоинство ребенка, является необходимым фактором воспитания ребенка.

Глава 11. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ РОДИТЕЛЕЙ

Статья 68. Равенство прав и обязанностей родителей

1. Родители имеют равные права и несут равные обязанности в отношении своих детей (родительские права).

2. Родительские права, предусмотренные настоящей главой, прекращаются по достижении детьми возраста восемнадцати лет (совершеннолетия), а также при вступлении несовершеннолетних детей в брак (супружество).

Статья 71. Права и обязанности родителей по защите прав и интересов ребенка

1. Родители являются законными представителями своего ребенка и выступают в защиту его прав и интересов в отношениях с любыми физическими и юридическими лицами, в том числе в суде, без специальных полномочий.

2. Родители не вправе представлять интересы своего ребенка, если органом, осуществляющим функции по опеке или попечительству, установлено, что между интересами родителей и ребенка имеются противоречия. В случае разногласий между родителями и ребенком орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству, обязан назначить представителя для защиты прав и интересов ребенка.

Родители не вправе представлять интересы ребенка в случае, если они лишены либо ограничены в родительских правах в отношении него.

Статья 72. Осуществление родительских прав в интересах ребенка

Родительские права не могут осуществляться в противоречии с интересами ребенка. Обеспечение интересов ребенка является предметом основной заботы его родителей.

При осуществлении родительских прав родители не вправе причинять вред физическому и психическому здоровью ребенка, его нравственному развитию. Способы воспитания ребенка должны исключать пренебрежительное, жестокое, грубое, унижающее человеческое достоинство обращение, оскорбление или эксплуатацию ребенка.

 

Статья 70. Права и обязанности родителей по воспитанию и образованию ребенка

1. Родители обязаны заботиться о здоровье своего ребенка.

2. Родители имеют право и обязаны воспитывать своего ребенка.

Родители имеют преимущественное право на воспитание своего ребенка перед всеми другими лицами.

Родители, воспитывающие ребенка, несут ответственность за обеспечение необходимых условий жизни для его физического, психического, нравственного и духовного развития.

3. Родители обязаны обеспечить получение ребенком обязательного среднего образования.

Родители с учетом мнения ребенка имеют право выбора организации образования и формы обучения ребенка до получения им общего среднего образования.

4. Все вопросы, касающиеся воспитания и образования ребенка, решаются родителями по их взаимному согласию исходя из интересов ребенка и с учетом его мнения. Родители при наличии разногласий между ними вправе обратиться за разрешением этих разногласий в орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству, или в суд.



 

 

Қазақстан Республикасының Тұнғыш Президенті күніне арналған

«Үздік мәдениеттілік – ол спорт, шынығу мен денсаулық!» акциясын өткізу есебі

 

№ 83 мектеп- гимназиясында 25 қараша күні «Ұлттық ойындар » жарысы өткізілді.

Қатысқандар: 8-11 сыныптар

Жалпы қатысқан саны: 157 оқушы






 

№83 мектеп-гимназиясында Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» бағдарламасының іске асырылуы бойынша жоспар құрылып, №1 педагогикалық кеңесте талқыланып, бекітілді.

Алдын ала жасалған жоспарымен мектеп ұжымы таныстырылды. Тарих пәнінің мұғалімдері Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» бағдарламасының тарихта маңыздылығын атап өтті. Мектеп әкімшілігі оқу-тәрбие процесінде «Рухани жаңғыру» бағытында жұмыс түрлерінің қолдануын ұсыныс жасап, презентация жасады. Мектеп кіре беріс холлында “Мектепте Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру” бағдарламасы туралы мәліметтер және стенд ілінді.

 

2 қыркүйек күні – «Алғашқы қоңырау» мерекесіне арналған салтанатты жиын ұйымдастырылды. «Мен өз елімнің патриотымын» білім сабағы өткізілді. Қатысушы сыныптар – 1-11 сыныптар. Жауакершілігі ТІЖО Т.С.Сейдахметова, тәлімгер Н.О. Сапар, ұйымдастырушы А.Ж. Тақсамбай, 1-11 сынып жетекшілері.

 

 

5 қыркүйек күні «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру, оқудың жаңа бағдарламасы» тақырыбында ата-аналар жиналысы өткізілді. Мектеп әкімшілігі тарапынан жиналыста Елбасымыздың бағдары кең талқаланып, тәрбие жұмысының 8 бағытты көрсете отырып, ата-аналар 2017-2018 оқу жылының жұмыс жоспарымен таныстырылды.

Мектебімізде Қазақстан Республикасының Ұлттық Мұражайының қызметкерлерімен бірегей жоспар жасалып, 2017-2018 оқу жылында мектебімізде және Ұлттық Мұражайында іс-шаралар бірігіп жасалады.

19 қыркүйек күні сағат 18.00-ден 20.00-ге дейін мектебімізде үйірмелер жәрмеңкесі өткізілді. Жәрмеңкенің өткізілу мақсаты барлық оқушылар мен олардың ата-аналарының мектепте жұмыс жасайтын үйірмелер мен клубтардың жұмыс кестесі мен жалпы үйірмелер туралы мәліметтермен таныстыру. Іс-шараға мыңнан астам оқушылар мен ата-аналар қатысты. Үйірмелер жәрмеңкесін өткізілуіне ат салысқан Ұлттық Мұражайының қызметкерлері мұражай қабырғасында өткізілетін үйірмелеріне презентация жасады. Мектебіміздің 350-ден астам оқушылары мұражай үйірмелеріне жазылды.
Мұражайдың Үйірмелері “Жас өлкетанушы”, “Жас археолог”, “Інжу” мектебі, “Қол өнер” т.б.




Ал, мектептің үйірмелеріне 890-нан астам, бала жазылды. Мектепте 32-ден астам үйірмелер өз жұмысын бастады. Сабақ кестесі жасалынып, үйірмелер жүргізілуде.

4 қыркүйек күні «Мен өз ұлтымның болашағына алаңдаймын» атты тақырыпта денсаулықты сақтау апталығы ұйымдастырылды. Жауапты мектеп медбике Г.Бимагзумова. 1-11 сыныптарға ашық сабақтар, этафеталар ұйымдастырылды. №6 қалалалық емхананың қызметкерлері 8-11 сыныптарға «Ұрпақ денсаулығы – Ұлт болашағы» атты тақырыпта дәрістер өткізді.

 

 

11 қыркүйек күні Жас инспектор клубының жетекшісі Ж.М. Биболатова, мектеп инспекторы Р.Ғ. Арынгазина, тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Т.С. Сейдахметова «Жол тәртібін әрқайсысы білуі керек» атты тақырыпта танымдық сабақтар өткізді.

 

 

18 қыркүйек күні«Тіл тағдыры – ел тағдыры» атты лездеме өткізілді. Қатысушы сыныптар – 1-11 сыныптар. Жауапкершілігі – 1-11 сынып жетекшілеріне жүктелді. Лездеме дайындаған - ТІЖО Т.С. Сейдахметова.

18 қыркүйек күні «Тәрбие отбасынан басталады» - атты сынып сағаты өткізілді. Отбасы құндылықтары туралы айтылды.Қатысушы сыныптар – 1-11 сыныптар. Жауапкершілігі – 1-11 сынып жетекшілеріне жүктелді.

25 қыркүйек күні «Қарттарым асыл қазынам» - атты мерекелік бағдарлама өткізілді. Қатысушы сыныптар – 11 л, 3 м, 4 ә, 6 б сыныптар. Жауапкершілігі тәрбие бөліміне жүктелді.

 

25 қыркүйек күні «Мәңгілік тілден - мәңгілік елге» - атты ашық тәрбие сағаты өткізілді. Қатысушы сыныптар – 1-11 сыныптар.

15-22 қыркүйек күндері аралығында «Қазақстан халықтарының тілдері күні» / «Тіл құдіреті» атты апталық іс-шаралар ұйымдастырылды. Қатысушы сыныптар – 1-11 сыныптар. Жауапкершілігі қазақ тілі пәні бірлестігі мен тәрбие бөлімінің қызметкерлеріне жүктелді. Іс-шараның ашылу салтанаты Қазақстан Республикасының Ұлттық Мұражайында өткізілді.

 

 

09 қыркүйек күні сынып жетекшілер отырысы өткізілді: Мектепте тәрбие жұмысының тұжырымдамасындағы бағыттар бойынша тәрбие жұмысы жоспарланып ұйымдастырылды.Мектептің тәрбие үрдісінде сынып жетекшісінің жұмысын ұйымдастыру әдістемесі талқыланды. Елбасының «Рухани жаңғыру» бағдарламасын талқыланды.

26 қыркүйек күні қыздар кеңесінің отырысы өткізілді: Жылдық жоспармен танысып, жетекші сайланды. «Қыз қылығы, өзін-зі ұстауы» тақырыбында сыныптан тыс іс-шара өткізілді.

29 қыркүйек күні - Ата-аналар жиналысы:

1.Мектептің 2017-2018 оқу жылының жаңалықтары.

2.Жаңа оқу жылындағы міндеттер.

3.Жаңа оқу жылына ата-аналар комитеті сайланды.

4.Бала тәрбиесіндегі ата-ананың ролі.

Қыркүйек –айында жаңа оқу жылында мектепшілік өзін өз-басқару ұйымы өз жұмысын бастады. Әлеуметтік жобаларды іске асыруда.

Елбасымыздың әлеуметтік жетімдікті алдын алу бағдарламасын қолдай отырып, мектебімізде осы бағытта көптеген іс-шаралар өткізіледі.Азқамтылған және көпбалалы отбасындағы балалар мен ата-ана қамқорлығынсыз қалған балаларға әлеуметтік беріледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 қазан күні - Халықаралық музыка күніне арналған «Музыка рухани дамуына кепіл» мерекелік бағдарлама өткізілді. Жауапкершілігі - музыка пән мұғалімі Минан М.М. жүктелді.

 

 

№83 мектеп-гимназиясында сенбіліктің атқарылуы бойынша анықтама

2017-2018 оқу жылы

16 қыркүйек

16 қыркүйек күні сағат 09.00-ден 12.00-ге дейін уақытта 9-11 сынып аралығындағы оқушылар мен мұғалімдер қалалық сенбілікке өз үлесін қосты. Мектеп территориясына қарасты аумақты қоқыстан және шөптен тазартты. Сонымен қатар, жерді қопсытып, ағаштар отырғызды. Солып кеткен гүлдерден тұқым жинап, келесі жылға дайындық жұмыстарын жүргізді. Мектеп ұжымының әрбір мүшесі сенбілікке аса жауапкершілікпен қарады.

 






 

«Бекітемін»

№ 83 мектеп – гимназия

директоры С.Е.Теменова

______________

Сынып сағаттарының жоспары

2017-2018 оқу жылы

(IІ жартыжылдық)

Тақырып

Мерзімі

 

Сынып

Жауапты

қаңтар

1

«Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы» ҚР Заңының ер ежелерін түсіндіру

08.01

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

2

«Менің сүйікті ісім» тәрбие сағаты

15.01

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

3

Рухани жаңғыру бағдарламасы аясында оқушылар арасында «Ұлтаралық қарым-қатынастар»

22.01

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

4

«Жақсылық жасай білейік!» қамқорлық акциясы аясында іс-шара

29.01

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

ақпан

1

«Жан қазынасы- адамгершілік негізі» тренинг

05.02

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

2

«Ер есімі –ел есінде» ауған соғысы ардагерлерінің ерліктерін дәріптеу

12.02

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

3

«Достығы жарасқан тәуелсіз елміз»

19.02

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

4

«Рухани жаңғыру: 100 жаңа есім»

26.02

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

наурыз

1

«Гүл өссе- жердің көркі, қыз өссе елдің көркі» мерекелік іс-шара

05.03

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

2

«Ұлыстың Ұлы күні құтты болсын!» наурыз мерекесіне арналған ашық тәрбие сағаттары

12.03

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

сәуір

1

«Әзіл әлемі» сайыстар

02.04

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

2

«12 сәуір-ғарышкерлер күні»

09.04

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

3

«Ғашықтың тілі-тілсіз тіл»

16.04

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

4

«Отбасы дәстүрлері»

23.04

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

мамыр

1

«Бірлік бар жерде - тірлік бар»

30.04

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

2

«Ер - елінің қорғаны»

08.05

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

3

«Ерлік – ұрпаққа ұран»

14.05

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

4

«Сыңғырла, соңғы қоңырау»

25.05

1-11 сыныптар

Сынып жетекшілері

 





 

 

Послание президента

Теменова Сауле Ермухановна

     СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ

    АСТАНА қ. БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫ

Choose Colour