Меню KDT

 

Ата аналар жиналысы

17.03.18ж. #83 мектеп- гимназияда 5-8 оқушыларының ата аналар жиналысы болып өтті.
Онда ата - аналар мен мұғалімдер бірлесіп оқушылардың тəртібі мен оқу үлгерімін талқылады.
Ата -аналар критериалды бағалау балаларының білім деңгейлері жиынтық бағалау қорытындылары туралы толғандырып жүрген сұрақтарына жауаптар алды. 9- сынып оқушыларынан тұратын гидтер
ата- аналарды мектебіміздегі үйірме клубтар жəне де басқа да балаларға білім тəлім тəрбие беретін жұмыс түрлерімен, мектеппен танысу экскурсиясын жүргізді. Өз кезегінде ата -аналар қауымы осындай ашық ұстаздар мен ата ана одағында бірлескен іс шаралардың қажет, тиімді екендігін айтып ризашылықтарын білдірді.
 

 

 


 


   

 

Эстетикалық пәндер  бірлестігінің апталығының                                  
   рефлексивті   есебі.

  05.03.-10.03.2018.

   Есепті дайындаған  эстетикалық пәндер  бірлестігінің  жетекшісі       Касымова К.Ж.

№83 мектеп-гимназия. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

                                           2017-2018 оқу жылы.
 



 

Эстетикалық пәндер  бірлестігінің  апталығының  

рефлексивті  есебі. 05.03.-10.03.2018.

Есепті дайындаған  эстетикалық пәндер  бірлестігінің  жетекшісі

Касымова К.Ж.

Астана қаласы.  №83 мектеп-гимназия. 

2017-2018 оқу жылы.

  05.03.-10.03. аралығында №83 мектеп-гимназияда эстетикалық пәндер  бірлестігінің  апталығы болып өтті.

Эстетикалық  пәндердің ашылу салтанаты 05.03.18.  сағ.  07.30.-08.00.   мектеп-гимназияның мәжіліс залында өтті.  Апталықтың ашылу салтанаты    алдын ала жасалған жоспар бойынша   1- ауысым, яғни 5-9-10-11 сынып  оқушыларымен  өтті. Ашылу салтанатын  көркем еңбек ,  сызу, бейнелеу өнері   пәні  мұғалімі  Касымова  Куләш  Жұмағалиқызы өткізіп,   барлығын осы онкүндікте  ашық сабақтар мен сыныптан тыс шараларға бірдей ат салысуға шақырды.

  •    
  • Осы күні яғни, 05.03.18. әдістемелікбірлестік жетекшісі Касымова К.Ж. жасалған жоспарға сәйкес «Ал, кәнекей, қыздар!»  сайысын 2-ауысым оқушыларымен өткізді. Сайысқа мектеп-гимназияның 6-7 сыныптың оқушы қыздары белсене қатысып, әділ қазылар алдында сынға түсті.
  •      

           

 

Сайысқа қатысушылар:  7Ә сынып оқушысы  Маратқызы Арайлым, 6 А сынып   Пернебай Балкерім, 6А сынып  Тоқтамысова Гүлназ,  7В сынып   Тәжібай Жанерке,

7А  сынып  Мүбарак Жанара.
                                                                         
   

 «Ал, кәнекей, қыздар!»   сайысында 1 орынды

7А  сынып  Мүбарак Жанара  жеңіп алды. Қалған оқушылар номинациялар бойынша марапатталды.





 

05.03.18.  күні  сызу пәнінен ашық сабақ   9Ә  сыныбында  өтті.

 Сызу пәні мұғалімі   Касымова К.Ж.  сабақты сын тұрғысынан ойлау модулі  бойынша жоспарлап, заманауи тұрғыда өткізді. Сабаққа эстетикалық пәндер бірлестігінің мүшелері және мектеп-гимназияның   оқу-әдістемелік жұмыстар бойынша  меңгерушісі Жұмагулова Ш.А.  қатысты.


 

 

06.03.18.  күні технология мұғалімі  Дакинов С.Т.   жоспарлау бойынша  6Л сыныбында ер балалар арасында қолөнер шеберліктері бойынша сайыс өткізді. Бұл іс-шара оқушылардың белсене  қатысуымен қызықты өтті.

 Осы күні технология мұғалімі  Дакинов С.Т.   технология пәнінен 8Б сыныпта  «Кәдесый жасау» тақырыбында  ашық сабақ өткізді.  Бұл ашық сабаққа технология мұғалімі  Дакинов С.Т.    өте жауапкершілікпен дайындалды.

 


 

 

 

07.03.18. күні   6Б сыныбында музыка пәні мұғалімі Минан Меруерт  музыка пәнінен «Қазақты әнмен тербеген Қ.Байбосынов»  тақырыбында ашық сабақ өткізді. Музыка пәнінен ашық сабақ оқушылардың халық әніне қызығушылығын көрсетті.  Мұғалім өз сабағына жан-жақты  дайындалған.

 

      


      

  Ашық сабақтар мен іс-шараларды өткізген пән мұғалімдері апталық барысында өз пәндеріне деген ықыластарын, оқушыларға тиісті деңгейде білім беруге деген құлшыныстарын, ұйымдастырушылық қабілеттерін  айқын көрсетті. Олар :  технология пәні мұғалімі Дакинов С.Т.  музыка мұғалімі  Минан М,    көркем еңбек, сызу пәні мұғалімі Касымова К.Ж. 

Жалпы эстетикалық пәндер апталығы өте қызықты, тағылымды жақтарымен есте қалды. Апталықта  өткізілген ашық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар оқушылардың  белсенді қатысуымен, қолдауымен өтті. Ашық сабақтарға, сыныптан тыс іс-шараларға  эстетикалық  пәндердің  мұғалімдерімен бірге мектеп мұғалімдері қатысып,  тәжірибе алмасты.

 






 




«Ашық сабақ»

6 «В» сыныбы

 

Сабақты өткізген: Шакенова Г.К.

2017-2018ж

 

Пән: Қазақстан тарихы

Мақсаты: Киіз үй – ғажайып туынды екенін дәлелдеу.

Құрал: Мектеп-киіз үйі,  киіз үйдің  суреттері, қазақша жасалған үстел, көрпелер т.б.

          Мұғалім: Киіз үйді  қазақ  халқы «қасиетті, киелі шаңырағымыз» деп дәріптейді. өйткені ол-баспанасы, мәдениеті, мақтанышы, мыңдаған жылғы ой-арман табысы әрі көркем ескерткіші. Мұнда ата- бабамыздың түсінік-түйсігі, ұғымы, таңымы, талғамы, өмір тәжірибесінің тұтас үлгісі, көрінісі жатыр. Бір ғана осы киіз үйден сәулет, құрылыс, сурет, қол өнері, мәдениет сияқты бірнеше ұлы өнердің басын құрайтын ғажайып туынды көре аламыз.

Сондықтан, балалар, бүгінгі сабақтың мақсатына жету үшін  киіз үй ғажайып туынды екенін дәлелдеу керекпіз.

Үй іші мен сыртқы әлемді жалғастыратын касиетті шеқара – ақ босаға. Сіздің босағадан қалай аттауыңыздан үй иесіне деген көңіліңіз аңғарылады. Егер сіз үйге босағаны оң аяқпен аттап, басыңызды ие енсеңіз – бұл сіздің үй иесіне көрсеткен үлкен құрметіңіз. Ендіше, балалар, бастарыңды иіп, оң аяқпен аттап жоғары шығыңдар.

«Киіз үйдің тарихы»

Ертеде  доңғалағы  бар, жіптен  тоқылған киізбен  жабылған   шатырлар   пайда  болды.  Түйе  сүйреген мұндай  үйлер соңғы   қола  заман  кезінде  пайда болған. Ғалымдар андрондықтардың дөнгелек жеңіл баспаналары  қазақтын киіз үйіне ұқсайды  деп  есептейді.  Орта  ғасырларда  Орта  Азия    далаларында  тасып жүрілген   үлкен  шатырлар    замандастарды  таң  қалдырды. XVI ғасырдың   басында тарихшы  ғалым  Фазлаллах ибн Рузбихан  қозғалмалы   тұрғын  үйлерді  былай  сипаттады: «Мен  ерекше  салынған  үйге  таң  қалдым,   ауа  кеңістігінде  құрылған  тәрізді. Терезесі  бар   үлкен   киіз  жабылған  лашықтар   пайда  болды. Барлық   жерде  үлкен  әсем  үйлер тұрғызыла  бастады, шеберлігіне   және   нақышпен   салынған  үйлерге   көз  тоймайды. Арбадағы     тұрғын  үйлер  таулы  жерге   ыңғайсыз, сондықтан XVIII — XIX ғасырларда  олар  киіз  үйлермен   ауыстырылды.

 

 «Қасиетті қара шаңырақ»

Киіз үй негізгі 4 бөліктен тұрады. Олар: 1 - шаңырақ, 2 - уықтар, 3 - кереге,  4 - сықырлауық немесе есік. Бұлардың барлығы: талдан, қайыңнан, теректен жасалады.

Қазақтың киіз үйі 6-қанатты,8-қанатты, 12- қанатты, 24-қанатты болады.

Киіз үйге кірген кезде ең бірінші қонақтардың көздері шаңыраққа түсетіндіктен, біздің ата-бабаларымыз шаңыраққа әр түрлі жіптерден жасалған шашақтар іліп қояды,көз тимеу үшін. Жалпы киіз үй оң жақ және сол жақ деп екіге бөлінеді. Яғни ерлер және әйелдер жағы болып. Ер адам жағында  босағаға қарай қару-жарақ, ат әбзелдері ілінген. Ерлер жағы аталатын оң жақ киіз үйдің едәуір қасиетті бөлігіне саналып, өмір жолының маңызды кезеңдерін белгілейтін әдет-ғұрыптар кезінде, атап айтқанда, оң жаққа келін түсіру немесе мәйітті оң жаққа салу сияқты шараларды сакральды мәнге ие бола түсті.

 Дәстүр бойынша үйдің сол жағы әйелдерге арналады. Есікке таяу асадал мен кебеже қойылып, олардың тұсына қоржын, дорба, аяққап, кесеқап ілінеді.Сондай-ақ, сол қанатта өзіндік шешімі бар төсекағаш тұрады.

Киіз үйдің қонақ отыратын жері – төр ең құрметті орын саналады. Қонақтың өз ырысы бар деп түсінген қазақтар келген мейманды төрге отырғызады, қазақстың кеңдігі мен қонақжайлығының белгісі қонағын дәм ауыз тигізбей жібермеген. Бұл тамаша ғұрып күні бүгінге дейін сол күйінде сақталған. Төрде міндетті түрде аң терілері  және қасиетті домбыра ілулі тұрады.Барлық киіз үй әдемі ою-өрнектермен әшекейленген түскиіздермен, алашалармен, сырмақтармен безендіріледі.

            Үйдің ортасында ошақ, ошақта қазан тұрады. Бұл – киелі орын. Қазақтың «отбасы», «отағасы» атаулары да осыдан шыққан. От жағынан жерде тіршілік, тірлік бар.

 «Ғажайып туынды»

Киіз үй – бүкіл көшпелілер әлемінің, оның тұрмыс-салты мен этикасының, дүниетанымының бір жерге тоғысқан бірегей туындысы.Тез жығылып, тез тігілетін киіз үй түйе мен атқа арту арқылы жеңіл көшіріледі, оның киіз туырлықтары мен үзіктерінен жауын өтпейді. Ыстық күндері киіз үй салқын болса, қысты күні керегесін екіқабат киізбен қаптап, іргесін көміп, ошақ асып, от жағып, жазға дейін отыра беруге болады.

Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбаның негiзi — шаңырақ. Ол — елтаңбаның жүрегi. Шаңырақ — мемлекеттiң түп-негiзi — отбасының бейнесi. Шаңырақ — Күн шеңберi. Шаңырақ — киiз үйдiң күмбезi көшпелi түркiлер үшiн үйдiң, ошақтың, отбасының бейнесi. Түндік — таза көк аспанын бейнелейді. Шаңырақтан шыққан уықтар күн арайларын еске салады.

          Киіз үйді қазақстандықтардың жер сілкінісі болған жерлерге көмек ретінде жіберілген.Киіз үй бүгінгі дейін өз маңызын жоғалтпай, Қазақстанның ауыл шаруашылықты аудандарында қолайлы жазғы баспана ретінде әлі де пайдаланып келеді.

Қазақстанда   және   Орта  Азия   елдерінде    әсіресе АҚШ-та  да, киіз  үйлер  салына  бастады. Colorado Yurt   компаниясы   30  жылдай   киіз  үй  шығарып, жеткізу   және  орнату   қызметін   ұсынады.

АҚШ-тан  кейін   Испан  Андалусиде   осындай     отельдер   ашылды.Әлемдегі    ерекше   қонақ  үйлердің   тізімі   бертін    құрастырылды.  Онда Испан  Андалусиінің  орманды жерде   орналасқан   бесжұлдызды   киіз үй  отелі енгізілді.  Буклеттерден   тамаша  зәйтүн   ағашының   арасында    киіз  үйлердің  орналасқаны   көрініп  тұр. Қонақтар   қоңырау   даусынан   және   құстардың   сайрағанынан   оянып,   таудың  тамаша   көрінісін   тамашалап,  тәтті  ұйқыға   батады.

          Домбырада   күй  орындау  өнері  және     киіз  үй  дайындау   ептілігі   адамның   тұсаукесерсіз  материалды  емес  мәдени  құндылығының   тізіміне  кірді. Мұндай  шешім  Париж  қаласындағы   ЮНЕСКО  штаб-пәтерінде  материалды  емес  мәдени   құндылықты   қорғау  бойынша   Комитет    отырысында   қабылданған   болатын. Ескерте  кететін  бір  жайт,   бұл  тізім  материалды  емес  құндылықтың   әртүрлілігі  туралы   куәлендіретін  және   барлық   адамзатқа  қажетті  екендігін  сезінуіне  ықпал  ететін   элементтерді    енгізеді.

Қорытынды : Балалар сендер бүгін «Шаңырақ — Күн шеңберi» дедіңдер, сабақ ұнағанын немесе ұнамағанын шаңырақтың  жиегіне смайликтерді жапсыруымен білдірейік. Мына шаңырақ сендердің смайликтеріңнен жарқырап кетті ғой! Біздің мектебіміз көркейе берсін, шаңырағы биік, босағасы берік  болсын!

Жылы жүзбен сіздермен жүздесейік,

Мектеп  шаңырағында кездесейік.

Үйімізге қонағымыз келе берсін.

 Тойлайтын думан бола берсін!



 

                        
 

 

 

 

 




 

Открытый урок  по физической культуре 4 «Б» класса

 В связи с декадой физической культуры, в нашей школе проводятся открытые уроки с инклюзивными классами. Тема сегодняшнего урока была «параолимпийская игра Бочча». Дети с ограниченными возможностями ознакомили с правилами игры в Бочча и показали как в нее играть своим одноклассникам. Ученики проявили особый интерес к новому для них виду спорта параолимпийских игр. После уроков даже учителя и завучи попробовали сыграть в эту игру.


 

   
    
                      

 



 

Бекітемін:
№83 мектеп-гимназия

директоры Теменова С. Е.

__________________

 

Ағылшын тілі апталығының жоспары

 

Мерзімі

Уақыт

Тақырыбы

Сынып

Өтетін орындары

Жауапты мұғалімдер

26.02

7:30

 

 

 «Ағылшын тілі» апталығының ашылуына орай өткізілген Romeo and Juliet қойылымы

10 сыныптар

 

 

Акт залы

 

Турганова Г.С

 

 

13:30

Екінші ауысымдағы балалар үшін ағылшын тілі апталығының ашылуына орай  Жақатаева Азизаның орындауында Big girl әні.

6 «В»

Акт залы

Нурбаулы Ш.Г.

27.02

11:20

 

«Game show» сыныптан тыс жұмыс

1 сынып

 

Акт залы

Мейрбекова Ж.М.

Ахметова З.Д

12:50

«Jeopardy game» сыныптан  тыс жұмыс

 

5 сыныптар

315 каб

 

Увалиева А

АбеновМ.М

28.02

14.35

 

«The funny travelling» Ашық  сабақ

 

3 «A» сынып

 

201 каб

2 урок

2 смена

Даирова С.К

 

16:15

«Great Britain. London» Ашық сабақ

4 «Б» сынып

108 каб

1 урок

2 смена

Құрманғалиева А.Б

12.05

 

 

«Brilliant violin soloist» Ашық сабақ

 

 

9 «А»сынып

 

 

209 каб

6 урок

1 смен

Нурбаулы Ш.

 

 

8.00

«My face» Ашық сабақ

1 «Ә» сынып

1 смена

1 урок

207 каб

Ахметова З.Д

 

 

01.03

12:50

«My friend - English» Quiz and games

8 сыныптар

212 каб

Кайырбекова К.Н.

10.25

«Holidays in Republik of Kazakhstan» Ашық сабақ

10 «А»

2 сынып

4 урок

1 смена

Турганова Г

02.03

13:30

«Funny English» сыныптан тыс жұмыс

6 «А» және 6 «В» сынып

209 каб

Нурбаулы Ш.

14.35

«Traditions and customs» Ашық сабақ

2 «М»

2 урок

2 смена

308 каб

Мейрбекова Ж.М.

03.03

11.00

Кішігірім семинар

Ағылшын  тілі пән мұғалімдері

209 каб

Ағылшын тілі пән мұғалімдері

05.03

9.25

Апталықтын жабылуы, қорытындысы

 

Акт залы

Ағылшын  тілі пән мұғалімдері





  

                            «Открытие предметной декады иностранных языков»
Цели:
1. Образовательные: содействовать формированию навыков аудирования, устной речи на английском языке
2. Развивающие: развитие лингво-страноведческих компетенций учащихся
3. Воспитательные: мотивировать детей на изучение иностранного языка, воспитывать чувство прекрасного, способствовать расширению кругозора учащихся.
Методы обучения: словесный, наглядный, практический.
Межпредметные связи:  английский язык, история, музыка.

Средства обучения: электронная презентация в Power Point, декорации, костюмы.
Ответственная: учитель английского языка Турганова Гулистан Сулаймановна
 

Ход церемонии открытия

Звучит инструментальная музыка пока рассаживаются зрители.
1. Звучат фанфары
2. На сцене ведущие:

- Good morning dear ladies and gentlemen
greet you on the opening ceremony of the 3th Foreign Language Decade

Our foreign language Decade is the platform for all our pupils to appreciate the glamour of foreign languages and for the individuals to show their talent.


Тhe slogan of this decade is: Let’s speak English!

- We present for you attention  theatre production “Romeo and Juliet” 

 - Мы представляем вашему вниманию театральную постановку «Ромео и Джульетта

В ролях:

Автор –  Турганова Гулистан Сулаймановна

Джульетта –  Коновалова  Камилла 10 «Л»

Ромео – Бедельхан  Арслан  10  «А»

Меркуцио – Сансызбаев Кайрат 10 «Л»

 

 

 

Тибальт – Нурлыханов Бексултан  10 «А»

Священник – Батырхан   10 «А»

То, что нужно: маски, два бутылька, кольца, кинжал

 

Сценарий

Автор:In the town of Astana, in Kazakhstan, there were two families: The Capulets and The Montegues.
There was an old quarrel between them, and when The Capulets met The Montegues, they always begin to fight.

Джульеттавыходитнасцену

Автор: There was a daughter Juliet in The Capulets family, who was fourteen.

Ромеовыходитнасцену

Автор: And a son, Romeo, in The Montegues family, who was sixteen.

Меркуцио выходит на сцену и подходит к Ромео

Меркуцио: I was invited to the another school’s party

Ромео: Mercutio, I'm going to come with you!

Меркуцио и Ромео надевают маски

Подтанцовывая, Ромео замечает Джульетту. Ромео подходит к Джульетте.

Ромео (в зрительный зал):Ifellinlovewithher!

Ромео берёт Джульетту за руку. НасерединувыходитТибальт.

 

Автор: But Juliet’s cousin, Tybalt, recognized Romeo and wanted to fight with him.

РомеоиТибальтдостаютшпаги

Тибальт(кричит): Here is Montegue in the house of Capulet!

 Меркуциоразводитихвстороны

Автор: The fight didn’t take place, because old Capulet didn’t give his permission

Ромео бросает взгляд на Джульетту и клонится ей

Ромео: I had to leave the house. I didn’t go to home, I went into the Capulet’s garden.

Все уходят, кроме Джульетты и Ромео. Ромео подходит к окну Джульетты и встаёт на одно колено.

Джульетта (взрительныйзал): I couldn’t sleep that night, I fell in love with Romeo too!

Джульетта подходит к окну и из него видит Ромео.

Автор: They talked about their love and about the quarrel between their families.

Ромео: Let’s get married tomorrow!

Джульетта: Yes, and nobody must know about our marriage and about our love!

Ромео тянет руки к Джульетте. Она утвердительно кивает головой.

На сцену выходит священник

Священник: I think that a marriage between Romeo and Juliet can end the old quarrel!

Сцена венчания

Джульетта уходит, на сцене появляются Ромео с Меркуцио, навстречу им идет Тибальт

Тибальт убивает Меркуцио, Ромео убивает Тибальта

Всеуходятсосцены

Автор: The student of university decided that Romeo must get a punishment. Romeo had to leave Astana. This was a terrible thing for Romeo and Juliet.

Джульеттавыходитнасцену

Джульетта: Some days later my father called me and said, that I had to marry another man, whose name was Paris. I was afraid to tell my father about our marriage with Romeo.

Выходитсвященник

Джульетта: Friar Lawrance, please, help me to decide this problem! I don’t want to become Paris’s wife!

Священник: Take this bottle of medicine. This medicine will put you to sleep for forty-two hours.

Священник уходит, Джульетта выпивает зелье и засыпает

 

Автор: Everyone thought that Juliet is died

Ромео бросается к Джульетте, встает на колени

Ромео: I can't live without you, my Juliet! So, I will drink this poison and die too!

Ромео целует руку Джульетты, выпивает зелье и умирает на коленях у Джульетты

Автор: Some hours later, Juliet woke up

Джульетта: Oh no, my Romeo! Why can’t I turn back the clock! Life is ended for me now!

Джульетта в ужасе хватает кинжал и вонзает себе в сердце

Автор: They were so young and loving. They couldn’t live without each other. Keep your love!

         


 


Teacher: Dairova Sabilia Kairbekovna

Lesson plan

Class: 3 «А»

Theme: The Funny travelling

Date:  28.02.2018

Open lesson theme: The funny travelling" 3-сынып

The aims: -To enrich children, knowledge about funny travelling

-To develop children grammar skills and habits of oral speech

-To develop interest in learning English to improve their

Pronunciation skills.

-To develop children skills and habits in tasks speech through asking questions.

The method: the method explanation, group work, question-answer

The types: presentation, integrative.

Visual aids: Picture, crossword, box, posters, Interactive board.

Phonetic drill

Checking up the home task “Crossword’’

Presentation

Practice

Production

Grammar reference

Games

The end of the lesson. Conclusion.

Homework.

 

 

Organaziation  moment

1 Teacher: Good Afternoon, children! How are you?

Children: Good Afternoon, teacher. We are fine, thank you.

 

 

What was your home tasks for today? Who is ready?

Teacher:

 Today, we have not traditional lesson. We have Mr.Wise who wants to invite us to the funny travelling.

 

 

Mr. Wise:

 Good  afternoon, children. I am glad to see you. I want to invite you to the funny travelling. We have some stations in which interesting tasks. Are you ready? 

 

VI. New words

 

Travelling

Travel

Coach

Sightseeing

Prefer

Advantage

Hiking

Quickly

Possible

Expensive

Rich

 

 

 

Rest

Improve

Learn

See

Children: Yes, we are ready.

2.1 station. Sing the travelling Listen and sing.

Teacher: Very good

Mr.Wise: We continue our road. Next station.

3. Teacher: What is your friend? What is he or she nation? Where does he or she friend  live?

Children answer the questions.

4. 3 station.

Mr. Wise:

Children:

Mr. Wise: Wonderful. You are good pupils.

5. 4 station.  Physical exercise

Head and shoulders, knees and toes (knees and toes)

Head and shoulders, knees and toes (knees and toes)

Eyes and ears, mouth and nose

Eyes and ears, mouth and nose.

Mr.Wise : Very good.

Answer the question.

1. Ou First  station is Astana ( Sing a song 2.Our Second station  is Almaty (Nation)

3.Our third station Karaganda(Transports)  4. Bing         

 

The First task is to stations sin a song

The second task is to stations is Almaty (nation)

Who is your friend?

What is heror his nation  

Where  does her or his friend live?

Do you have friend?

Yes I have No I haven’t I have friend his name is Kanat.

What is  his or her name is?

Her name is…. His name is….

Where do he or she come from?

HE  come from Chine …..

How do he or she go to Chine?

He goes or she to chine by train?

 

 Do you travel by plane?

Yes I do     No I don’t

I go to Almaty by plane

How do you go to hospital?

I go to hospital by bus.

I walk to hospital

I go to by car

Where doyou travel by bus ?

What kind of do you like plane or tram?

How do you travel ?

I travel by plane 

 

What kind of transport do you like?   

                                   

           4  Game “Bingo”. 

  Conclusion : Giving Home work: on pag136 to learn by heart new words.          

Mr.  Wise say : You are very good pupils.Wonderful!

It’s time to say goodbye.        



 


                        

 

Meirbekova Zhuldyzai Mizamovna

 

Teacher of English at gymnasium №83

 Demonstration lesson  Grade 2

 

Long-term plan unit 6:

Traditions and customs

Date:   2.03.2018

Grade: 2

Theme of the lesson:Traditions and customs

 

Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

2.R1 read and spell out words for others

2.L1 understand a range of short basic supported classroom instructions 

2.S3 use a limited range of basic words, phrases and short sentences to describe objects,
activities and classroom routines

Lesson objectives

All learners will be able to:

•         Know fruits and vegetables;

•         Know some traditional customs

Most learners will be able to:

•         Identify  and divide them

 •        Identify 1-2 holidays

Some learners will be able to:

•         Describe the colour and taste of food

•         Identify several holidays per season

Success criteria

Learners have met the learning objective (2.R1) if they can:

 identify several holidays per season

Value links

 Respect, Cooperation

Cross curricular links

Knowledge of the world

ICT skills

PPT, video

Previous learning

Students learned the words from Unit5

Plan

Time

Planned activities

Resources

Beginning

10 m

 

Greeting, Warm Up

Greet the learners.

 Hello, hello, hello how are you!

  • Hello, hello, hello how are you!
  • I’m good, I’m great, I’m wonderful!
  • I’m good, I’m great, I’m wonderful!
  • Hello, hello, hello how are you!
  • Hello, hello, hello how are you!

 

  •  “What day is it today?”
  •  “What date is it today?”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Checking up homework

****Before class: Hang up the key words from previous lesson under the desks

  1. Ask children to find them do not show each other and hold in their hands then guess what are they and match them with pictures, giving them by teacher
  2. Find the second part. Every student finds his/her pair, sit together and find missing word, then read the sentence.
  3. Reflexion

 

Middle

25 m

 Children, tell me please do you like music? Can you dance? Do you know that every country has got its own traditional dance?

-What traditional dance do you know?

Let’s listen  and watch the video with the different traditional dances.

Do you like these dances? Can you dance like that?

Phonetic drills

Double, double, this, this

Double, double that, that

Double this,

Double that

Double  this, that

Running dictation

Dividing into 3 groups

Children make a circle, count from one till three. All ones sit at the first table, all twos are  at the  second table and three are at the third table.

On the walls we have some texts: Your task  is to copy the texts to the paper one by one… please.

 

Dynamic break

Pupils stand up, listen to the song and move

Fruits and Vegetables Practice

The Game

From trees or from plants or other food?

If time allows, students play the game What is it?. A  student can’t see  a thing, only touch it with hands and  may guess, other children help him to describe it.

 

 

 watching videos

 

PPT slides 11-14

 

 

 

 

 

 

 

 

PPT Slides 15-18

 

 

 

 

 

Summer Song

https://www.youtube.com/watch?v=hTEr0leX_ME

 

Handout

 

 

 

End

5 m

Closing Reflection/Self-Assessment & Goodbye

Check students understanding by asking the following….

Do you like fruits?

What fruits/vegetables/other food do you know?

What`s customs do you remember? etc.

Home task: word search 

Goodbye Song

https://www.youtube.com/watch?v=WyfH-wwJUcY

 

Hand-out 2

         

 

 

Meirbekova Zhuldyzai Mizamovna

Ahmetova Zabira Djumadilevna

Teachers of English of gymnasium №83

The Open quiz game for pupils Grade 1

 

 

Date:  27.02.2018 year

Educational fields: Communication

Theme:  «We know English»

 The aim of the lesson:

To encourage a steady motivation English in kids

  • update knowledge of children on the topics studied;
  • to develop attention and memory, creative abilities of children;
  • create conditions for the upbringing of kids  ability to work in a team, feelings of mutual assistance;

Using materials: Flashcards, box, ball, interactive board.

I. Motivational incentive 

 



«Hello, hello!»

 

Hello, hello!

How are you?

I'm fine, thank you!

Hello, hello!

What's your name?

My name's Tommy!

That's my name!

II Organizational search

Answer the questions:

1. How many seasons are in a year?

2.  What season is it now?

3.  What season do you like?

Phonetic exercises:

Double, double, this, this,

Double, double, that, that,

Double, this, double that,

Double, double this that!

 

The 1st task.

Solve the riddle:

It's yellow, long and sweetIt's a fruit. What is it? (A banana)

1. What fruits do you know?

2. Which of them do you like?

The game: «I like»

The 2nd task.

Solve the riddle:

It's a wild animal, it can jump, it can climb, it likes  bananas!

What is it? (A monkey)

1. What wild animals do you know?

2. What domestic animals do you know?

The game: «Magic box»

Physical exercises:

Let's do some exercises!

If you're happy, clap your hands,

If you're angry, stomp your feet,

If you scared, say "Oh, no!"

 

The 3rd task.

Solve the riddle:

Two brothers, but they don't see each other.

What are they? (Eyes)

1. Name the all parts of the body.

The game: «Hot potato»

Song: «Ten fingers»

 

The 4th task.

Solve the riddle:

I am purple, yellow, red and green,

I show my colours after the rain!

What is it? (Rainbow)

1. What colours do you know?

The game: «What's missing?»,  «Rainbow»

Song: «Rainbow»

III.Reflexive-correcting

Conclusion.

Do you like lesson?

What words do you remember?

What game do you like most of all?

You are very active today!

I love all of you!

Thank you very much for your lesson!

The lesson is over! Good bye!

              

 

 


 

 

                                                                 

Kurmangalieva Akpernesh Berikkyzy

83 school-gymnasium

English teacher

Subject

English

Grade

4 «Б»

Date

28.02.2018

The theme of the lesson

London

The aim of the lesson

to teach students how to talk to people, to teach students to use new lexis in everyday life, to teach to express their own opinion, to broaden their outlook, to teach to work in team.

Tasks

educational: to enrich students’ vocabulary stock with words concerning  the theme

developing: to develop speaking, reading and writing habits and skills

bringing – up: to motivate students’  interest in learning English, to educate the feelings of patriotism, to make students feel themselves rich and successful

The methods of the lesson

visual aids, answer the questions, to revise the new words, explanation, exercises

The type of the lesson

Traditional

The form of  the lesson

Collective, pair work, individual work

Equipment

teaching materials , audio recording, video

The procedure of the lesson:

Time

Activity of  the teacher

Activity of pupils

2 min.

I.Organizational moment. Greeting

- Good afternoon, dear children! Sit down! Who is on duty today? What date is it today? Who is absent today? What day is it today? What season is it now? What month is it now? What’s the weather like today?

Greeting

5 min.

II. Checking up of the home task.

  • Ex.4 p.62; (read and translate) ex. from the WB (learn the new words)

-  Children, at the previous lesson we talked about the United Kingdom. Now you should divide into 2 groups. Come here and take these cards.

1 group: long, good, better, young, noisy, popular, beautiful, bad

2 group: old, happy, healthy, new, exciting, dangerous, worse, short

What information do you know about this country? Great!

Look at the pictures and answer the question.

  • How many countries the UK includes?
  • What is this?
  • Who is this? ...
  • To make a comparative, (superlative form) of these adjectives.

Long – longer – the longest

Old – older  - the oldest

Bad - worse - the worst

Good – better – the best

Noisy – noisier - the noisiest

 Popular – more popular – the most popular .

 

To revise the material of the previous lesson.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Work with picture.

 

Work in the board

 

19 min.

III. New theme

- And today we are going to speak about London, the capital of the UK and is one of the biggest city in the country.

- Write down the date, today’s theme and look at the video.

 

English sounds. Phonetic exercise.

Ex.1 Read the following words correctly. Which letters are silent?

Night  [nait]

Eight [eit]

Daughter [dɔ:tə]

Right [rait]

Sightseeing [saitsi:iη]

Knight [nait]

Ex.2 p.Read and find the words with the silent letters «gh».

Listening and reading.

Vocabulary work.

- Let’s work with new words.

аcross [ə`krɒs] – арқылы

behind [bi`haind] – соңында

In front of [in frʌnt əv] – алдынан

Opposite [`ɒpəzit] - қарама-қарсы

Coronation [¸kɒrə`neiʃ(ə)n] – тәж кигізу

Double-decker bus [`dʌbl`dekə bʌs] – екі қабатты автобус

Parliament [pa:ləmənt] – парламент

Traditional [trə`diʃ(ə)nəl] – дәстүрлі

Ex.3 p.Look at the pictures and learn the prepositions

across, behind, opposite, in front of

E.g.: Sit down behind Saida! Go across the room! Stay opposite the teacher! Say, who is sitting in front of you?

 

 Ex. 6  Complete the sentences with these prepositions: across, behind, opposite, in front of.

Keys:

There is a school behind the hospital.

There is a bridge across the river.

There is a square in front of the castle.

There is a big bookshop opposite the castle.

There is a small bridge in front of the castle.

 

Ex.4 p.Look at the pictures and answer the question. (track 50)Then lis­ten and read. Dialogue.

  1. It is behind Big Ben. (the Houses of Parliament)
  2. It is opposite the Houses of Parliament, (the Westminster Abbey)
  3. It is one of the most famous sights in London, (the Westminster Abbey)
  4. It was a castle, but now it is a museum, (the Tower of London)
  5. The most popular bridge in London. (Tower Bridge)

 

 

Watch video about London

 

 

 

Repeat after the teacher.

 

 

Collective work (orally)

Reading and translation.

Repeat after the teacher

Work with dictionary

 

 

 

pupils read, then find the words by yourself

 

Collective work (orally)

Reading and translation.

Repeat after the teacher

Work with dictionary

 

 

 

 

Pupils work with book.

Giving cards

 

 

 

Work with text

 

 

Reading check.

1 min

  • Let’s relax and do exercises

Touch your hands, Wave your hands

Hop and skip, And now sit down

Cross your arms, Stamp your feet

Hop and skip, And now sit down

Clap your hands, And turn around

Hop and skip, And now sit down

 

 5 min.

IV.Practical work.

Ex.2. Listen and mark the places on the map.

Track 51

There is a river in this city. There are 2 bridges across the river. One bridge is near the park, the other bridge is near the toy shop. There is a supermarket opposite the park. There is a cafe behind the toy shop. There are a lot of trees in front of the cafe. There is a school next to the toy shop.

Ex 3. Find the superlative form of adjectives, circle them.

Keys:

Best, most modern, worst, most dangerous, busiest, most exciting, funniest.

 

Independent work in a copybook.

 

Inclusive training

Ex.2 Write translate

the Houses of Parliament, Big Ben, Westminster Abbey, place of coro­nation for British kings and queens, the River Thames, Tower Bridge, the Tower of London.

 

Work with pictures

5 min.

VI. Work on development of oral speech.

Ex.5 Read the sentences and say if they are true or false.

Keys:

  1. Travelling by bus is the worst way to see London. - False (Travelling by bus is the best way to see London).
  2. The Houses of Parliament are near Big Ben. - False (The Houses of Parlia­ment are behind the Big Ben)
  3. Westminster Abbey is a famous bridge in London. - False (It’s a traditional place of coronation for British kings and queens).
  4. There are 30 bridges across the River Thames in London. - False (There are 33 bridges across the River Thames in London).
  5. Tower Bridge has 2 towers. - True.

The Tower of London is an old castle and a museum now. - True.

Reading check

Work with book
 

1 min.

VII. Home  task

Ex.1,4 p.50-51  from the WB (learn the new words)

Pupils write down homework in the diary.

1 min.

VIII. Giving marks.

  • You worked very well! Now, let’s revise the words you have learnt at the lesson. (Check yourself!Across, behind, opposite, in front of, a double decker bus, Parliament, coronation, traditional, a castle). Can you name the most famous sights in London? What colour are the buses in London?
  • Children___, ___, I put you 5. Because your answers were very good.

___, ___, I put you 4. Because your answers were very good, but you have several mistakes.

  • Our lesson is over. You may, go out. Good bye!

Good bye teacher.

 

       

 

  

  

Ahmetova Zabira Djumadilevna

Teacher of English at №83 gymnasium                                 Demonstration lesson  Grade 1

 

 

Long-term plan 6.

School: 83

Grade: 1

Date: 28.02.2018

Teacher name: Akhmetova Zabira

Theme of the lesson:

My face

Learning objectives(s)

2.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly

2.W3 write familiar words to identify people, places and objects

2.R1 recognise, sound and name the letters of the alphabet

 

 

 

Lesson objectives

 

 

All learners will be able to:

-spell the words correctly

Most learners will be able to:

Complete the listening exercises with most of correct answers

Some learners will be able to:

Follow the instructions and ask some more questions and tasks to challenge themselves

Success criteria

Learners have met this learning objective if they can: 

- name the new vocabulary correctly

Value links

Ls will work together as a group showing respect and being polite with each other.

Cross curricular links

Talking about body parts kids will be able to share their knowledge in science

ICT skills

Teacher may use the laptops or tablets to play online game for revision

Previous learning

I can

Plan

Planned timings

Planned activities

Resources

Beginning

 

5 mins

 

Middle

5 mins

 

 

 

10 mins

 

 

 

15 mins

 

Teacher starts the lesson with the PPT with vocabulary on it and drills pronunciation and words. Then asks learners for a little short competition to show you the cards as you recall them.

To revise parts of body and actions people do with them, this activity is organized. Teach kids 4 actions they can do by presenting them. Try some actions and train them to do in practice: touch, wiggle, clap and stamp. Then play a game on the PPT by inviting kids to the board or PC to press the correct button.

(FA) To train the spelling learners are asked to open their copybooks and write English version of the words they study. Write the vocabulary quiz to check the spelling: fingers, toes, eyes, nose, arms, legs, hair, head, feet. Peer assess.

One of the skills is to understand the body parts named in speech. Learners should know that they need to be able to name them in order to describe monsters or animals. Before listening ask learners to name what they can see on the picture.

Listening, Give the instructions of what to do and start naming sentences:

  1. Students label the picture of a face with the correct word with teacher’s support.
  2. Listen to the teacher and tick the monster that is described.
  1. It has got 3 eyes, 1 round head, 1 mouth (pic 2)
  2. It has got 4 ears, 2 teeth and fingers (pic 3)
  3. It has got 2 long ears, no arms, 2 eyes. (pic 1)
  4. It has got 1 big eye, 6 teeth, 2 horns, no arms and legs.
  1. Listen to the teacher and colour the face into different colours.

It has red nose, blue hair and green face. Her eyes are purple.

Peer assessment: learners are asked to compare the results of their individual listening task

PPT or cards to be used

PPT 

 

 

copybooks

 

 

 

Worksheet 1

 

End

5 mins

Plenary: Learners have to close their eyes and touch their body parts. Teacher makes notes on the progress.

Reflection: Ask learners what they have learnt and what was still difficult. Ask them to show their fingers to assess their progress.

Home task: complete the worksheet and draw a monster with description.

         

 



 

 

Turganova Gulistan Suleimankyzy

83 school-gymnasium

Demonstration lesson Grade 10

 

 

The theme of the lesson

 

 

Canada

 

The aims

1. To introduce with one of the English-speaking countries Canada. Deepen the knowledge the system of Canadian life.

2. To develop listening, reading, speaking and writing skills through doing  different tasks.

3.  To develop pupils outlook.

 

The type of the lesson

Cognitive

Method of lesson

Critical thinking

Visual aids

The map of Canada, slides and cards

 

The procedure of the lesson

 

Organization moment

  1. Greetings
  2. Acquaintance with the aim of the lesson.

 

Warm up

  Answer the following questions

Where is, Canada situated?

What’s the population of Canada?

When did it became independent?

What are its main natural recourses?

What does it produce?

What are the most developed industries?

What does it grow?

 

 

 

 

 

 

 

 

Reading

  1. Read the text about cities of Canada
    1. 1st group: Toronto
    2. 2nd group: Ottawa
  2. Answer the questions according to the texts?
  3. Which city would you like to visit?
  4. Why?

New material about Canada

What do you want to know about Canada?

The nature of Canada

The symbols and languages of Canada

History of Canada

The historical monuments of Canada

About traditions of Canada

The political and educational systems

Lesson consolidation

  1. What did you learn about Canada?
  2. Test yourself

 

 

 

Home tasks

To write an essay about Canada.
 

 

 













         

 Разработка внеклассного мероприятия  «Jeopardygame»

 

        Objectives: Students will review the vocabulary and terms of different topics,      

               learn to interact with each other, develop affective communication skills.

 

Procedure:

- Students are divided into 3 teams of 3- 4 students in each team.

- Teams are offered to answer the questions.

- On the board there are the questions.

- Each question has its value.

- Questions are distributed in 6 categories.

- A team must choose a question of a particular value in a particular category, answers correctly and brings his team some points, which is equal to the value of the question.

 
 
 

Names of the categories:

 

 

 1. Category “The UK” 

 2. Category “The USA”

 3.Category “Pictures”

 4.Category “Food”     

 5.Category “Riddles/Proverbs” 

 6.Category “True/False”

 

 

 

 

 

There are 5 questions in each category:

1-st questions are of  100 value;

2-nd questions are of 200 value;

3-rd questions are of 300 value;

4-th questions are of 400 value;

5-th questions are of 500 value.

 

Questions:

1.Category “The UK” 

100 points – Who is the queen of England?

200 points – Which was the most successful British pop group of the 20th century?

300 points – What are the names of the two oldest Universities in England?

400 points – Name at least 2 famous British writers.

500 points – What is the name of the river that flows through London?

 

2.Category “The USA”

100 points – What is the capital of the USA?

200 points – Who is the president of the USA?

300 points – How many stars are there on the American flag?

400 points – Name at least 2 famous American inventors.

500 points– Who was the first president of the USA?

 

3.Category “Pictures”

100 points – What is the name of this statue?

200 points – What is the name of this famous monster? Where is it from?

300 points – Who is this man? 

400 points – This sport is called American’s favorite past time, what is it?

500 points – Who guard the Tower?

 

4.Category “Food” 

100 points – What fast food restaurant is the most well known and popular in America?

200 points – What two American drinks are famous all over the world?

300 points – What is the main meal of the day in the UK?

400 points – How do you name a dish in Kazakh cuisine which consists of noodles, onions and sheep’s meat?

500 points – What letter is a drink?

 

5.Category “Riddles/Proverbs” 

100 points – I can tell you all the day: time to sleep and time to play

200 points – In what month do people talk the least?

300 points – What is white when it is dirty and black when it is clean?

400 points – East or West – home is best-Translate it

500 points – Don’t look a gift horse in the mouth- Translate it

 6.Category “True/False”

100 points – The biggest state in America is the state of Texas.

200 points – St.Valentine’s Day is the most important Kazakh holiday of the year.

300 points – The legend says that without parrots the Tower will fall.

400 points – William Shakespeare created the characters such as Oliver Twist, David Copperfield.

500 points – Charles Dickens is called the Bard of Avon.

 

 
 

Teams answer the questions. The winner is a team with the high score.

The results of the game and the ceremony of award.

 

 


 


 

                                                                        Астана қаласы

                                                                     мектеп-гимназия № 83

                                                                              директоры 

                                                                      С.Е. Теменова

                                 

 

 

 

Мастер – класс  жоспары

Тақырыбы : «Formative Assessment»

 

Қатысушылар: Ағылшын тілі пән мұғалімдері

Өтілетін орын: Әдістемелік бірлестік мұғалімдер семинары

                              

 Дайындаған: ағылшын тілі пән мұғалімі

Увалиева А.К.

 

 

 

 

 

 

2017-2018 оқу жылы

Мақсаты: 2018-2019 жылы Білім мазмұнын жаңарту мазмұны:  қалыптастырушы бағалау сабақта қолдану жолдарын үйрету.

Міндеті:

  1. Мұғалімдердің шығармашылық қабылетін дамыту
  2. Мұғалімдердің  ізденімпаздылығын, ұйымшылдығын және белсенділігін арттыру

Көрнекті құралдар: суреттер, слайд-презентация, қима қағаздар, қосымша тапсырмалар, бейнетаспа.

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, топқа бөлу, талдау, ой қозғау, ойын ойнату, жаттығулар

            Семинардың  жоспары:

 Stage 1. Ұйымдастыру кезеңі . Топқа бөлу. Кіріспе сөз«What is Formative Assessment»

Stage 2. Peer assessment. Key words

Read the text  ”The seven wells” and find 7 key words from the text.

(Critics checks the students’ works in a group,  Teacher writes the number of words on the board)

Student1

Inspirer

Student 2

Critic

Student 3 Practitioner

the number of

key words

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

Stage 3. Group assessment. Question Battle. Group1 ask thick questions to group 2/ group 2 – group 3 (Why? What is the reason of …? What  would you do if you were …?) / T. writes the answers on the board. 

Stage 4.Self assessment.

Call the regions with water problems and find 2 solutions.Assessment Group work.

 

Stage 5. Word Assessment ( well done/ excellent/ great/smart) Reflection ”Think away”. Writeacinquainforthe word«Assessment»
 



  

Игра-викторина по английскому языку для учащихся 6-х классов «FunnyEnglish» Учитель Нурбаулы Ш.Г.

 

Цели мероприятия:

1) Актуализация знаний учащихся по изученным темам.

2) Развитие  внимания и памяти, творческих способностей учащихся.

3) Воспитание у учащихся умения работать в команде, чувства взаимопомощи.

Необходимый материал и оборудование:

 Mультимедийное оборудование, презентация, листы ватмана для каждой команды, фломастеры или цветные карандаши, карточки с кроссвордом и карточки с пословицами.

 

Ход мероприятия

 

Класс разбивается на 3-4 команды по 5-6 человек. Каждая команда может придумать себе название на английском языке, эмблему, девиз.

1.”Solve the riddles”

Команды по очереди отгадывают загадки. Если команда не знает ответа или отвечает неправильно, право отвечать переходит к следующей команде. За каждый правильный ответ команда получает одно очко.

Загадки и правильные ответы изображены на слайдах.

I have got four legs but I can’t walk. (a table or a chair)

I’m tall and green, I’m in the garden. (a tree)

It does not have legs, but it goes. (a clock)

Two brothers, but they don’t see each other. (eyes)

It’s white, cold and sweet. All children like it. (ice-cream)
It’s not a man, it’s not a woman, but it teaches us. (abook)

 

2.”Some English proverbs”

На экране даны английские пословицы. Командам раздаются их русские эквиваленты. Учащиеся должны сопоставить английские пословицы с их русским переводом. За каждый правильный ответ команда получает одно очко.

В более сильном классе можно попросить детей догадать о значении пословиц без русского перевода.

A friend in need is a friend indeed. - Друзья познаются в беде.

Two is a company, but three is none. - Третий лишний.

While there is life, there is hope. - Пока живу- надеюсь. Надежда умирает последней.

All is well that ends well. - Всё хорошо, что хорошо кончается.

Tastes differ. -На вкус и цвет товарища нет.

Better late than never. -Лучше поздно, чем никогда.

You can’t eat cake and have it. - За двумя зайцами погонишься,

ни одного не поймаешь.

No smoke without fire. - Нет дыма без огня.

 

    

3.”Myfamily

Командам раздаются карточки, где они  должны найти 14 названий членов семьи. За каждое найденное слово команда получает одно очко.

 

W

C

F

W

I

F

E

D

C

H

F

A

M

I

L

Y

D

A

H

U

E

F

H

J

K

L

P

U

I

S

M

O

T

H

E

R

A

G

L

B

B

R

O

T

H

E

R

H

D

A

Q

A

U

N

T

W

E

T

R

N

F

A

T

H

E

R

N

E

E

D

U

N

C

L

E

T

T

R

N

Y

C

O

U

S

I

N

S

O

N

U

S

I

S

T

E

R

O

P

Z

X

 

4.”Captainscompetition

 Капитаны команд должны назвать антонимы к предложенным словам. Учитель называет  по 5-6 слов каждому капитану. Если ученик не может назвать антоним, то право назвать слово переходит к его сопернику.

go            sleep           big              busy

put on      come in       boring        terrible

winter       hot             girl              slow

man          new            forget          awake

short         village        cold             spring

5.“Artistscompetition

Командам даётся текст, по которому нужно нарисовать картинку. Оценивается соответствие тексту.

На слайде можно увидеть правильный вариант.

There is a big house in the middle of the picture. The house is yellow with a red roof. There are two windows in the house and one door. To the left of the house there is a green tree. To the right of the house there are two flowers. One flower is red, the second flower is blue. Under the tree there is a black dog. On the tree there is a fat cat.

 

6. “WhoknowsEnglishbetter?”

Задание выполняется всей командой. Учащиеся должны исправить грамматические ошибки. Оценивается правильность и скорость выполнения задания.

  1. Have she done her homework?
  2. On every summer we go to the seaside.
  3. In Monday we have five lessons.
  4. Do Tom know the answer?
  5. Nick not slept well last night.
  6. Where they went?
  7. Give to me a book.
  8. I very love my mother.
  9. Did you ever see this film?

10.Football my favourite sport.

7.Подведение итогов

Жюри подсчитывает баллы и награждает команду-победителя. Остальные команды получают поощрительные призы.
 


 

 

 

 

 

28.10.17ж  өткізілген «Сабақты жоспарлау. 7 модуль. Бағалау түрлері » атты коучингтің рефлексивті есебі

       Мақсаты: мұғалімдердің сабақты жаңа форматта жоспарлау, 7 модульді кіріктіріп сакбақ беру, бағалау түрлерін  қолдану

     Күтілетін нәтиже: ОМЖ,ҚМЖ туралы ой бөліседі, 7модульді кіріктіріп  ҚМЖ  жоспарлайды,  түрлі бағалауды қолданады.

Коучинг үш кезеңнен тұрды:

І.Қызығушылықты ояту кезеңінде мұғалімдерді шаттық шеңберінде тұрып, жақсы тілектер айтып, ҚБ мен ЖБ туралы сұрақтарға жауап беріп, ҚБ, ЖБ деп жазылған қағаздар қойылған топтарға бөлініп отырды.


    ІІ.Мағынаны ажырату кезеңінде топтар тақырып бойынша берілген ресустарды талдап, 1 топ «Балық қаңқасы»; 2 топ «Маңыздылық шеңбері» стратегияларын  пайдаланып, постерлерін қорғайды.



 

         Бір-бірін бағалап,  сұрақтар қойып, ҚБ түрлері туралы ой бөлісті.

ІІІ. «Алма ағашы», «Бес саусақ», «Мадақтау сэндвичі» арқылы  өздерінің іс-әрекеттерін бағалап, коучинг жұмысын қорытындылады.

     

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ш.А. Жумагулова
 

  

        Мектеп - гимназия мұғалімдері  оқушыларға  білім беріп, тәрбиелеп  қана қоймай, қоғамда болып жатқан жаңалық-өзгерістерге де өз үндерін қосып отырады. Елбасының латын әліпбиіне  көшу туралы  бастамасын қолдап:  Ботабекова Қ.Б., Жумагулова Ш.А. Турузбекова А., Ерменова А.М.,Курманова А.,Кимбилова Р.А., Мукаев А.Б., Сакун Е.В., Елизекова Н.А., Зекен Г.,Сагатаева Қ.Б.,Нурбаулы Ш.,Дабылбаев Н.Ж.,Оспанова Қ.Ж.Турганова Г.С.,Қажыбекова Н.Ә.,  Баязова Д.Ж., Сарсембаева З.Т., Минан М, сияқты ұстаздар өз пікірлерін білдірді.

 
                                         Латын  әліпбиіне көшу – заман талабы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Ш.А.Жумагулова 

 

     Соңғы уақытта қоғамымызда  әр түрлі көзқарас, сан қилы қызу талқылау тудырып жатқан мәселе  - латын әліпбиіне көшу болып отыр.Себебі, бұл -  Қазақстан үшін өте күрделі үдеріс. Бұл мәселенің төңірегінде еліміздің ғалымдары, мемлекетіміздің зиялы қауым өкілдері жиналып, өз ой - пікірлерін білдіріп жатыр. Оның тиімді жақтары мен зиянды тұстарын талдап көрсетіп жатыр.

      Осы  мәселе көтерілген кезде мен де отансүйгіш тұлға, мемлекеттік  тілдің  мұғалімі,  тіл жанашыры ретінде көптеген  ойлармен келісе алмай, іштей қарсы болдым. Маған қазақ тілі ұлт тілі ретінде жойылып, жоғалып кетпей ме? – деген қорқыныш сезімі келді. Себебі  тіл  жойылса, ұлт жоғалады. Ғасырлар  бойғы  ата – бабаларымыздың  арман – тілегі болған, төккен тері, аққан  қанымен жеткен тәуелсіздігіміз, оның негізі саналатын   ұлттық тіліміз, енді мемлекеттік мәрте алып, бой көтергенде қандай жағдайға душар  болар екен күмән болды.

        Кейіннен  еліміздің зиялылары жазған пікірлерді оқып, ғаламтор, теледидар ақпараттарымен танысып, тыңдай келе аталған тақырып бойынша көзқарасымды өзгерттім. Бұл ұсынысты Елбасымыз «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақаласында қарастырған екен.Мақаламен таныса отырып, қайта жаңғыру заманындағы барлық алдыңғы қатарлы технологияның үлгісі болып отырған латын әліпбиіне көшу – еліміз, тіліміз, өнеріміз бен мәдениетіміз үшін нағыз қажет рухани құбылыс екеніне көзім жетті. Бұл үдеріс арқылы ұлтымыздың, салт-дәстүріміз бен тіліміздің  мәңгі жасайтынына көптеген дәлелдерді оқып, түсіндім.

        Сондықтан  мен  Қазақстанның латын әліпбиіне көшуін  қолдаймын, дәл мезгілі жеткен, қазіргі  уақыт  талабына сай , дұрыс шешім  деп санаймын.

      

                         Шығармашылық топтар  жұмысы есебі
 

           2017-2018 оқу жылының І жартыжылдығында  №83 мектеп - гимназияда білім  мазмұнын жаңарту бағдарламасын  іске  асыру  мақсатында  мектеп-гимназияның дамыту  командасы  мүшелерінің  жетекшілігімен шығармашылық топтар құрастырылып, коучинг- сессиялар жүргізілді. Мектеп мұғалімдері сегіз шығармашылық топқа бөлінді. Гимназия жұмыс циклограммасына сәйкес әр айдың төртінші аптасында топ жетекшілері  алдын ала құрастырылған  жоспар  бойынша  коучингтер өткізіп, рефлексивті есеп берді.

Шығармашылық топтар жұмысы мақсаты: оқу үдерісінде кедергілерді анықтау, жаңа форматтағы сабақтарды өткізу, модульдерді сабақта тиімді жоспарлау, бағалау түрлерімен, бағалауға қатысты терминдермен, әдіс-тәсілдермен таныстыру, тәжірибе алмасу.

Күтілетін нәтиже: мұғалімдер білім беру жүйесінде болып жатқан жаңалықтар туралы, глоссариймен танысады, орта және қысқа мерзімді жоспарлау мен жаңа әдіс-тәсілдер туралы жалпы мәлімет алады. Тізбектелген сабақтардың тиімділігі мен қажеттілігін түсінеді. Топтық, командалық жұмыстың тиімділігі, ұйымдастырылуы туралы мәлімет алады.

Шығармашылық топ  жұмыстарын аса жауапкершілікпен  жүргізген Карина Н.А, Мукашева А.З сияқты көшбасшы мұғалімдерді атап айтуға болады. Алдағы уақытта да  әріптестермен  өзара тәжірибе алмасу мақсатында бұл жұмыс жалғасын табады.

 





 

В школе систематически проходят коучинг- сессии.

Тема коучинга: «Современный учитель»

Цели:

Побудить учителей задуматься о необходимости менять подходы в обучении в связи с расширяющимся полем информационных технологий.

Рассмотреть, как препятствия в обучении могут быть устранены посредством изменения практики

Ожидаемые результаты:

Понимают, что подходы в обучении и преподавании надо менять в соответствии с мировыми тенденциями, вносить изменения в методическую работу школы. Знают основные барьеры в преподавании и формы их преодоления.

Коучинг начался с упражнения «АЛМА, АРБУЗ, АТЫРАУ». Упражнение позволило настроить коллег на предстоящую работу. На группы участники коучинга разделились по цветам.

Далее коллеги активно обсуждали барьеры в обучении. Создали кластер. Были перечислены практически все встречающиеся трудности в обучении. Путем приема «Карусель» было предложено дополнить и найти пути их преодоления. С огромным интересом учителя обсуждали, как надо вносить изменения в практику.

Таким образом, был сделан плавный переход к главному вопросу «Каким должен быть современный учитель?».

Чтение ресурса позволило коллегам еще глубже задуматься над тем,  как и почему необходимо меняться самому и менять подходы в обучении. 

Через прием «Синквейн» провели рефлексию «Учитель»
Синквейн «Современный учитель»

Составление постера «Барьеры в обучении»





 

Мектепте жүйелі түрде коучинг сабақтары өтуде.

Коучингтің тақырыбы: «Замануи ұстаз»

 

Коучингтің  мақсаттары:

Мұғалімдерге ақпаратты технологиялардың кеңеюіне байланысты жұмыс әдістерін өзгертудің қажеттілігі туралы ой салу.

Тәжірибені өзгерту арқылы  оқу үдерісін қиындататын факторларды жою жолдарын қарастыру.

 

Күтілетін нәтиже:

     Әлемдік тенденцияларға байланысты жұмыс әдістерін өзгерту, мектептің әдістемелік жұмыстарына өзгерістер енгізу туралы түсінеді. Оқу үдерісін қиындататын негізгі факторларды  және оларды жою жолдарын біледі.

 

      Коучинг  «АЛМА, АРБУЗ, АТЫРАУ» жаттығудан басталды. Бұл ойын мұғалімдерге жақсы психологиялық әсер берді.  Ұсынылған түстерді таңдап, топтарға бөлінді. «Оқу үдерісін қиындататын факторлар қандай?» сұрағын талдап, түйіндеген ойларын кластерге түсірді. Сұрақ толық талқыланды. «Карусель» әдісі арқылы кластерді толықтырып, осы факторларды жою жолдарын табуын ұсындым. Бұл тапсырманы әріптестерім аса қызығушылықпен талқыса салды.

        Осымен, ең басты «Замануи ұстаз қандай болу керек?» сұрағына ауыстық. 

Оқылған ресурс ұстаздарды «Замануи мұғалімге Калай?, Не себептен?  өзін және әдістерді өзгерту керек» сұрақтары терең ойға салды.

       «Ұстаз» сөзіне «Синквейн» ойластырылып, рефлексия жасалды.
 

20.01.2018 жылы №83 мектеп-гимназиясында Назарбаев физика-математика ұжымымен  бірлескен  оқу семинары өтті.

Семинар тақырыбы: «Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын  құрастыру мен талдаудың негізгі жолдары. Биология, география және дене шынықтыру пәндерінен  кіріктірілген сабақтар өткізу. Lesson Stadi  - өткізу тәсілдері»     

Мақсаты:

     Қалыптастырушы бағалау  тапсырмаларын сұрыптап, құрастыруды, денсаулық  сақтау технологиясын пайдалана отырып, біріккен сабақтар жоспарлауды үйрену,  білім  сапасын арттыру үшін  сабақтағы іс-әрекетті зерттеу тәсілдерін көрсету, жаңартылған білім мазмұны бойынша әдістемелік көмек көрсету, тәжірибе алмасу.


Күтілетін нәтиже:

    Қалыптастырушы бағалау түрлерін жүргізу үшін тапсырмаларды түрлендіреді,  денсаулық сақтау  технологиясын ескере отырып, кіріктірілген сабақтар жоспарлап өткізеді, сабақтағы оқушылар іс-әрекеттерін зерттейді, әріптестер арасында тәжірибе алмасады.




 

          Инновациялық   технологияларды  оқу  үдерісіне  қолдану

 

 

«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет» 

                                                                                  

                                                                                         Н.Ә.Назарбаев

         Білім — әлеуметтік жағдайды жақсартудың құралы ғана емес, бүкіл болашаққа апаратын даңғыл жол. Осы даңғыл  жолды жасайтын да, бағыттайтын да мектеп және оның ұстаздар ұжымы. А. Байтұрсынұлының «Мектеп керектері» еңбегінде былай делінген:«Мұғалім қандай болса, мектеп  һәм осындай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика әдістемеден хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім». Ендеше, мектептегі білім мен тәрбие берудегі басты тұлға - ұстаз.       Сондықтан білім  беру  жүйесіндегі  басым  бағыттардың  бірі - оқыту үрдісін технологияландыра  отырып, білімнің кепілдік нәтижелеріне қол жеткізу – мұғалімнің басты міндеті болып отыр. Жаңа технологияның басты мақсаттарының бірі баланы оқыта отырып, оның еркіндігін, белсенділігін қалыптастыру, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландыру. №83 мектеп-гимназия ұстаздары да қазіргі білім саласында болып жатқан өзгерістерді  оқу үдерісіне енгізу  ісінде өз үлестерін қосуда. Бүгінгі таңда  мектеп ұжымында 139 мұғалім  еңбек етуде. Оның 120 жоғары, 19 арнаулы орта білімі бар ұстаздар. Аталған  ұстаздардың 71 заман талабына сай  білім мазмұнын жаңарту бағдарламасы бойынша курстарды бітірсе, 28-і   І,ІІ,ІІІ деңгейлік курстары бойынша сертификатталған.

 

       І, ІІ деңгейлік  курстарын бітірген мұғалімдер басқа ұжым мүшелері мен жас мамандардан тұратын он шығармашылық топ және  екі  тренерлік топта  жаңа форматты сабақтар жоспарлау, оған  оқытудың жеті модулін кіріктіру жолдары, жеке, топтық, жұптық жұмыстар түрлерін, тиімді әдіс-тәсілдерді таңдау сияқты тақырыптарды коучинг-сессиялар өткізді. Бұл  жұмыстар  алдағы уақытта әдістемелік бірлестіктердің  іс-тәжірибесінде көрсетіліп, жалғасын табуда.

        Инновациялық білім берудің  жаңа бір  түрі – тәжірибені жақсарту, білім сапасын көтеру  мақсатында  LESSON STADI сабақтар тізбегін жүргізу. Бұл жұмыс түрі  оқу ісін дамытуға, пәндердің мәнін тереңдетуге, мұғалімнің кәсіби  шеберлігін арттыруға, басқа жаңа технологияларды енгізуге, пайдалануға және шығармашылық жұмыстар жүргізуге бағытталған. Мұндай технологияларды қолдануда  — біріншіден, ұстаз ұтады, ол сабақты тиімді ұйымдастыруға тырысады,  оқушының пәнге деген қызығушылығы артады, екіншіден, оқушы ұтады, себебі оның тақырып бойынша танымы кеңейеді. Бұл технология барысында білім сапасы да арта түседі.

            Жаңа технология жүйесінде проблемалық және іскерлік ойын арқылы оқытудың да маңызы зор. Оқушылар әр түрлі проблемаларды талдайды, оның шешу жолдарын іздейді. Көбінесе, бұл технологияны бастауыш сынып  мұғалімдері өз сабақтарында  тиімді қолданып жүр.

      Сонымен қатар мектеп-гимназия әкімшілігі әрқашанда  өз әріптестерінің шеберлігін арттыру жолдарын қолдап отырады. Осы орайда республика бойынша өткізіліп жатқан  мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру курстарына жіберіп отырады, елорданың алдыңғы қатарлы білім ұйымдарымен  меморандумға отырып, тәжірибе алмасып, бірлескен оқу семинарларын өткізеді. Атап айтсақ, Назарбаев зияткерлік мектебі, кластер бойынша бірлесіп жұмыс істейтін мектептер.  Желілік қоғамдастық  аясында да оқыту – дамытушылық семинарлардың жұмыстарына атсалысуда.

        Біздің мектебіміздің оқу-тәрбие жұмысының  бір бағыты – минклюзивті білім беру болып  табылады.Инклюзивті білім беру - жалпы орта мектептерде мүмкіндігі шектеулі балаларды дені сау балалармен бірге оқыту, барлық балалардың білім алуына және әлеуметтік бейімделуіне жағдай жасау процесі екені баршамызға мәлім. Бұл бағытта да Ж.Ж. Муха -мадиева бастаған  гимназия ұжымының еңбегінің зор екенін, өткізген қалалық, өңірлік, республикалық  оқу семинарларынан көруге болады. Білім мен тәрбие ісі бір-бірінен айырылмайтын, қоса жүретін жұмыс. Бұл орайда да мектепте өткізілетін тәрбиелік іс- шаралар толып жатыр.

     Бас қаламыздың  қадірлі азаматтарымен кедесу, оқу ұйымында жүргізіліп жатқан түрлі үйірмелер жұмысы, күні кеше ғана тұсауы кесілген «Ғарыштану» мен «Бейнелеу өнері» ғылыми-дамыту орталықтары, «Нейтрон» қызықты зерттеулер клубы  жұмыстарының оқушылардың танымдық, зерттеушілік қабілеттерін дамытуда, болашақ мамандық таңдауларына бағыт-бағдар беруде рөлі зор.

        Әрине, №83 мектеп-гимназия ұжымының еліміздің  келешегін  жан-жақты дамыған, өзіндік пікірі, ойы бар, бәсекеге  қабілетті жеке тұлғалар ретінде қалыптасуына қосар үлесі мен жасар  еңбегі әлі көп. Сондықтан ойымды  Н.Ә.Назарбаевтың: «Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында» - деген сөздерімен аяқтағым келеді.

                     

ДИЖЖО Ш.А.Жумагулова
 

 

Коучинг  тақырыбы:

Сабақты жоспарлау.  ҚМЖ құру

Мақсаты:

Мұғалімдер өздерінің іс-тәжірибесіне сүйеніп сабақ жоспарлайды, ұсынылған ресурстардың негізінде топта әзірленген критерийлердің көмегімен бағалайды.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер өз сабақтарында  құрылған оқыту тәжірибесін дамытудың жеке жобасын қолдап, өз пәні бойынша екі сабақтың жоспарын жасайды, әріптестері мен коучтер қалыптастырушы пікір алады. 

Түйінді идеялар:

Сабақты жоспарлау күнделікті мұғалімнің тәжірибесі болып табылады.Жоспарлаудың әдістері мен тәсілдерін білу, сабақтың мақсат пен міндеттерін нақты белгілеу сабақты интербелсенді және инклюзивті  етуге мүмкіндіктбереді.Бұл сабақты жоспарлау тізбектелген сабақтар топтасасының орта мерзімді жоспарын құруға даярлық болып табылады.Жоспарлау алдынғы сабаққа дейін, яғни апта бойында өткізілетін сабақтарға қатысты болуы маңызды.

 

          Сабақ барысы:  

 

 

Уақыт

Коуч  іс- әрекеті

 Мұғалімнің іс-әрекеті

Бағалау

10 мин

Жеке жұмыс

 

Зейінді шоғырландыру: «Сіздің бүгінгі күнгі жоспарыңыз қандай»

 

Әрбір мұғалім осы күнгі жоспарларын құрады

Жоспар құру – 5 мин

Жоспарларын талқылау – 3 мин

Сұрақтарға жауап беру – 2 мин

 

Осы жоспарыңыздың маңыздылықтарын ұқтыңыздар ма?

Сіз үшін жоспардың қай тұсы маңызды?

Күніңіз сәтті өту үшін Сізге жоспарды қалай реттеуге болады?

15 мин

Жеке жұмыс

Эйзенхауэр матрицасына салып маңыздылықтарды айқындайық

Кестені түсіндіру-3 мин

Жоспардағы істерді матрицаға түсіру – 5 мин

Топта талдау – 7 мин

1. Маңызды, шұғыл

2. Маңызды емес, шұғыл

3. Маңызды, шұғыл емес

4. маңызды да емес, шұғылда емес

 

Өздерінің маңызды істерін Эйзенхауэр кестесін орналастыра отырып анықтайды, істерін бағалайды

1 тапсырма

7 мин

1. Ой шақыру

1. Сабақ жоспарын қандай үлгіде құрасыздар? Сабақ жоспары не үшін керек деп ойлайсыз?

2.Сабақтың қай кезеңі ең маңызды деп санайсыз?

3.Блум таксономиясы сіздерге таныс па?

 

 

Мұғалімдер өз ойларымен бөліседі – 5 мин

Сұрақтарды талқылайды – 5  мин

 

Жоспар құруда қандай жүйеге сүйенесіздер?

Сіздерге жоспар құру оңай ма?

Жоспарда барлық кезеңдер ескеріле ме?

5 мин

Топқа бөлу.

 

3 топқа бөлініп отырады«Блум», «Таксономия», «Білім пирамидасы» атаулары бойынша топқа бөлінеді

Топтар

«Блум таксономиясы», «Білім пирамидасы» сөз тіркестерінің мағынасы туралы түсінік береді.

 

45 мин

Жұптық жұмыс

Үлестірмелі материал 337 бет

Сабақ жоспарының шаблоны

Мұғалімдер шаблонға сала отырып жоспар құрайды. 45 мин

Дайын шаблонға сабақ жоспарын салу оңай болды ма?

Сіздер үшін қай тұстары қиын болды?

Күнделікті сабақ жоспарын жасауда осы шаблонды ескеру мүмкін бе?

5 мин

Өзара бағалау, жұптық бағалау

Бір-біріне бере отырып жұптар өзара бағалайды

 

5 мин

Рефлексия

«Аралдар»

 

                        

 

Коучинг тақырыбы:

Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, суреттер, ғаламтор материалдары, презентация, тапсырмалар

Мақсаты:

Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны бағалау стандарттарымен,

процестерімен, құралдарымен және нәтижелерімен анықталатындығына түсінік беру;

Критериалды бағалаудың құрылымымен таныстыру;

Оқу бағдарламасының барлық мақсаттары бойынша формативті бағалау жүргізуге арналған дескрипторлар құру үлгісімен таныстыру.

Түйінді идеялар:

Білім, дағды, біліктіліктері дамиды.

Нәтиже:

Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны бағалау стандарттарымен,

процестерімен, құралдарымен және нәтижелерімен анықталатындығын түсінеді;

Критериалды бағалаудың құрылымымен танысады;

Оқу бағдарламасының барлық мақсаттары бойынша формативті бағалау жүргізуге арналған дескрипторлар құра алады.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интербелсенді тақта, флипчарт, маркерлер, қалам, А-4, А-3 парақтары, бейнематериалдар.

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, АКТ, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, топтық жұмыс, көшбасшылық

   

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
 

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеттері

Бағалау

Кіріспе. («Сені кім қоршап тұр?» жағымды психологиялық ахуал орнату, коучингтің тақырыбы мен мақсаты)

5 минут

1. Сұрақтар арқылы топқа бөлу.

2. Сергіту сәті «Сені кім қоршап тұр?»

3. Коучингтің тақырыбын, мақсатын хабарлау

 

1.Бағалау нені білдіреді?

2. Бағалау не үшін қажет?

3. Бағалау кімдерге әсер етеді?

Сұрақтар бойынша топтарға бөлінеді.

Сергіту жұмысын жасайды, жағымды психологиялық ахуал орнатады.

Тақырыппен танысып, өздеріне мақсат қояды.

Қадағалау

Ой қозғау.

1-тапсырма

10 минут

Коуч сұрақтары:

1.Бағалау нені білдіреді?

2. Бағалау не үшін қажет?

3. Бағалау кімдерге әсер етеді?

Әр топтан мұғалімдер өз ойларын айтады.

Топпен жұмыс

Ауызша комментарий

Презентация

10 минут

«Критериалды бағалау жаңа бағалау құралы» атты презентацияны көрсету, мәлімет беру.

Мұғалімдер көңіл қойып тыңдайды, ой түйеді

Қадағалау

2-тапсырма.

Дескриптор құрастыру үшін қалыптастырушы бағалауға арналған

тапсырмалар

15 минут

Топқа арналған тапсырма. Дене, дүниетану, жаратылыстану, көркем еңбек пәндері. Осы пәндер бойынша берілген тапсырмаға дескриптор құрастыру

Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша дескриптор дайындайды.

Өзара бағалау

Кері байланыс

3 минут

 

Әр топтан бір қатысушы шығып, «Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» туралы өз ойларын айтуды ұсынады

Әр топтан бір қатысушы шығып, «Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау» туралы өз ойын айтады.

Мадақтау

 

Рефлексия

2 минут

Стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу тапсырылады.

Стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазады.

 





Cенбі күні мектебімізде Қазақ тілі және тарих әдістемелік бірлестігінің мүшелері бірлесіп,коучингтің практика түрінде,сабақтың әр кезеңінде қоллданылатын элементтерін көрсетіп,қызу талқыға салды.

  Практикалық коучинг барысын әдістемелік бірлестік мүшелері сабақ,видеосабақ,топтық,жеке,жұптық жұмыс түрінде ұсынды.

Практикалық коучингтегі мақсат: ұстаздардың әр сенбідегі шығармашылық топ жетекшісінің теория түрінде берілген ақпарат білімді,өз сабағында қалай пайдаланғанын көрсетіп,әріптестерімен бөлісу.

       Жаңартыртылған бағдарлама бойынша көптеген ұстаздар әлі курстан өтпесе де, сенбілік коучингтер арқылы білімдерін толықтырып, ұштап отырды.

 

      Шығармашылық топ жетекшілері Жумагулова Ш.А.,Карина Н.А. жас ұстаздарға да бағыт-бағдар сілтеп,жаңалық жаршысы бола білді.Соның арқасында әдістемелік бірлестігіміздің мүшелері Амрина Б.С.,Тажикеева А.К.,ОмароваМ.Б.,Кабыланбаева Н.А.,Жырынбаева М.,Тлеубергенова А.С.іс-тәжірибелерімен бөлісіп,белсенді қызмет атқарды.
 




















                                         

Просмотр Скачать
Контакты
город Нұр-Султан
улица А. Байтурсынова,
дом 35
тел. 49-07-40
Опрос
Оцените школьный сайт:

Голосовать

Статистика сайта
  • За месяц876
  • За неделю210
  • Вчера23
  • Сегодня3
  • Онлайн:1
Мы в социальных сетях
Посмотреть на карте Астаны